mamma til to prinsesser <3 Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Hvordan vet man at den har gått... Hvordan ser den ut? Kan den gå litt og litt? Er litt usikker som dere skjønner..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Står en del om dette på "viktig info"-tråden litt lenger ned på siden her;)
mamma til to prinsesser <3 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2010 Takk.. skal se etter den..
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Har kun egen erfaring med dette, og du er ikke i tvil når den går ) Kan minne om jomfruhinna om du som meg husker hvordan den så ut (kremt)
mamma til to prinsesser <3 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2010 Så egentlig ut som en bitteliten klomp med blank gele..og har nå lest at den kan se ut som det. Forventet at den skulle ha litt farge også så derfor usikkerheten. Venter nr 2, men sist gang ble jeg satt i gang pga av alvorlig svangerskapsforgiftning, så jeg var litt omtåket da. Fikk ikke med meg så mye. Gikk bare rundt på sykehuset å var skremt... Får krysse fingrene for at det starter snart da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå