Gå til innhold

IKM om 4 dager +, SYMPTOMER jenter?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine:

Ømme bryst, trett, kosete og stikninger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ømme pupps og murringer..vann i munn.. Og hvis jeg tenker meg om kan jeg sikkert liste opp flere fantomsymptomer ;)

Skrevet

Luft i magen, TRØTT!!!!!!!!!!!!! Helt villt trøtt!! ellers så er jeg så SULTEN heletiden, men det er jeg ellers også da........ men hvem vet!? Håper!! Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg med å ta test...... når skal dere prøve!? jeg har IKM på torsdag eller fredag.....

Skrevet

har ingen verdens symptomer. sist mnd hadde jeg ALLE tenkelige. det eneste som manglet var at jeg hang over toalettskåla. men denne gangen, ingen verdens ting. gir kansje mer faen kansje :P neida bare tuller. neida jeg kjenner ingenting. bare 4 dager til IKM og kansje litt likegyldig. stresser ikke i det hele tatt :) skal kjøpe test i morgen å sjekke enten i morgen eller på tirsdag. får se hva som skjer.

Skrevet

Jeg har IKM om 3 dager. Denne gangen har jeg kunn hatt litt mensmurringer i blandt, ømme pupper og litt vondt i hodet. Er veldig spent. Tror jeg tar en test på torsdag også på lørdag hvis ikke tanta har kommet allerede. Er så spent..

Skrevet

Har IKM om 3 dager. Kan ikke si jeg merker så mye. Ømme brystvorter hadde jeg tydelig forrige uke, men omtrent helt borte nå. Om kvelden blir jeg veldig uggen i magen (kanskje litt småkvalm.)

Men det som jeg har kjent mest i 2-3 dager nå, det er murringer. Frykter at det er TR som er på vei...

Skrevet

Litt større pupper enn vanlig og litt lette smerter i dem, menssmerter som kommer og går (det har jeg hatt i en uke nå), lett hodepine og halsbrann som kommer og går. Alt dette har jeg hatt i over en uke, når jeg tenker meg om. Sannsynligvis fantomsymptomer alt sammen :-). Testet negativt i dag tidlig, og da tror jeg at jeg er på 12dpo (men ikke helt sikker), Tipper jeg har IKM om 3-4 dager - er litt uregelmessig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...