MammaMø85 Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Første mensdag var enten 23 eller 24 juni. Sex 3 juli.. Har ikke hatt mulighet noen andre dager.... Idag: Murringer og ømme pupper. Murringer har jeg hatt " uten grunn" før også, men aldri ømme pupper. Har også hatt perioder den siste uka med mye spyttproduksjon og slim i halsen.. Test idag med billigtest strimmel var negativ.. Jada, må bare vente og teste igjen, men det var det da.... Blir litt koko vett dere
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Vi er i litt samme båt alle oss som har IKM om noen dage ++ hehe Testene svies av gitt, apotekene blir RIKE pga oss:) Det er jo så spennende, også ønsker man det jo såå fælt..hihi
MammaMø85 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2010 Ja, det er skremmende spennende, og det mener jeg bokstavlig Ville ha positiv test første gang jeg var gravid, men når den ble det ble jeg kjempe redd, hehe... dessverre endte det i en SA... men kan ikke huske jeg hadde ømme pupper forrige gang.. ( sier jeg og klamrer meg til håpet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå