Gå til innhold

Hvor gamle er dere og når har dere termin?

67-modell

Anbefalte innlegg

Synes det var greit. Vi valgte det vi hadde bestemt oss for på forhånd, duotesten og så får vi se resultatet før evt fostervannsprøve. Ultralyd til onsdag. Det beste er at legen sa at jeg var ca 1 uke lenger på vei enn det jeg trodde selv, utfra den første ultralyden jeg var i da jeg var mellom uke 6 og 7 (trodde jeg). Så på torsdag var jeg 11+6 og det betyr vel at jeg nå er over 12 uker (?). Da kan jeg vel bevege meg over til 2.trimester også, og det er jeg kjempeglad for!

Hyggelig å holde kontakten!

God søndag.

Klem fra meg

Fortsetter under...

Annonse

Hei:)

Eg fyller 38 i dag(!) og har termin i slutten av januar. Har ei jente på snart 7 frå før. Gledar meg veldig til dette, og blir veeldig glad av å gå inn her av og til og sjå at det er mange av "oss". Har av og til inntrykk av at dei fleste gravide er under 25...

Bur forresten i Drammen og møter gjerne på magetreff! Sist eg var gravid arrangerte me fleire treff i Drammen, men det ser ut til at det er lite av det no? Er det fleire frå Drammen eller området rundt her?

em

Jeg er 37 og venter mitt tredje barn. Har fra før to gutter på 8 og 14 år, har termin i begynnelsen av April 2011, men vet det mer sikkert etter 7 sept. da skal jeg til gynekolog som skal følge opp svangerskapet:-) Er iallefall gravid og det er jeg glad for:-) Er bosatt i Drammen, hadde vært hyggelig å blitt kjent med flere her i Drammen !

Så bra, då er me 3 frå Drammen så langt:)

Eg har ikkje vore så aktiv her inne tidlegare, og skal ha to veker ferie no - men hyggeleg at det er stemning for å bli kjent:) Kan hende litt meir aktuelt når hausten kjem sigande? Alle er vel opptekne av å få med seg siste rest av "sommaren"...får håpe august blir fin!

em

Annonse

Jeg er i uke 26, bikker akkurat 40 ved termin den 19.nov. Dette er vårt første barn, ved hjelp av IVF. Jeg er fra Bodø.

Hadde vært gøy å komme i kontakt med andre eldre (førstegangs) gravide!

En god klem til alle dere andre flotte gravide :-)

• 2 uker senere...

Hei :)

Jeg tok 2 tester igår og en idag, positive, men jeg venter ikke IKM før i helga, det er fredag idag... Så jeg har litt blandede følelser, men vil si til meg selv at jeg ER GRAVID :)

Jeg blir 39 i oktober, har to sønner på 11 og 6 fra tidligere ekteskap. Gleder meg stort og krysser fingrene for at mensen ikke kommer i helga :)

Bor i Sarpsborg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...