Gå til innhold

Hvor gamle er dere og når har dere termin?

67-modell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg er i uke 33 i dag, har fra før to jenter 21 og snart 16.

Fikk en liten gutt i april 2009, han kom i uke 29+5 og døde av infeksjon etter bare 4 timer.

Synes det sv skapet går fint, ikke vondt en plass og fin fin form :)

Litt nervepirrende er det, siden utfallet i fjor ble slik.

Jeg fyllte 41 for litt over 1 mnd siden, så jeg blir også en moden småbarnsmor.

Det er flere voksne mødre her jeg bor, men ikke i min omgangskrets, de er under 30, bortsett fra min svigerinne som var 38 da hun fikk sin siste for 6 mnd siden.

Jeg er i 11. uke og ble 44 år for 2 uker siden! Dette er mitt første barn og jeg har en bonusdatter på 6 år. Min mann har i tillegg 2 voksne barn. Veldig spent og mye som skjer de neste uke. Skal på Ullevål i neste uke på genetisk veiledning. Deretter blir det duotest og evt fostervannsprøve.

Ingen store plager, bare litt mer trøtt enn vanlig. Hvor bor dere? Jeg bor like utenfor Oslo.

Annonse

Jeg vil være 41 og 9 mnd. ved termin i midten av januar:)

Hadde vært veldig hyggelig med kontakt med andre i moden alder, jeg bor i Drammen, er 100% sykemeldt og derfor mobil for kafè besøk el. lignede........hehe

Klem fra meg:)

Jeg er i uke 23, har to barn fra før på 15 og 9 år. Blir god aldersspredning i denne flokken - he-he...

Så langt merker jeg ikke stor forskjell på det å være gravid 24-åring og gravid 40-åring (som jeg er nå), men det er jo mulig at det blir tøffere for kroppen mot slutten...

Akkurat nå er jeg fornøyd med å ikke være høygravid om sommeren! Det var jeg nemlig forrige gang, og det var varmt og slitsomt! :-)

Hei,

Jeg er 36 år og har termin rundt 20. februar, er i uke 10 nå. Har fra før ei jente som blir 14, en gutt på 10 og en gutt på 1 år så her er også spredningen i søskenflokken stor:). Er veldig plaget med kvalme og går på kvalmestillende for å komme meg gjennom dagen ellers merker jeg ikke så mye til graviditeten enda.

Annonse

Jeg er ny her og fyller 41 i slutten av sommer. Har dårlige eggkvaliteter og går på trisekvens. Har to barn, 17,5 og 19 år fra tidligere ekteskap. Jeg føler at jeg har dårlig tid og odds (dårlige prøver og en mor som kom tidlig i overgangsalder, 40 år), så vi "lukter" litt på eggdonasjon. Gledelig å høre at så mange voksne kvinner er gravide. Måtte dere ha hjelp eller ble dere naturlig gravide?

Hilser

Naturlig her også. Blir 47 før termindatoen, og bor nord i Buskerud :) Denne kom som en overraskelse, for å si det mildt! Var på ul i Drammen igår, et perfekt lite nurk på 9cm fra hode til stump, veldig aktiv, alle mål perfekte og hjerte slo 140 slag pr min. Hodestups forelsket.. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...