Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Er på ferie i Danmark/Tyskland og vurderer sterkt en ny Bugaboo til den lille i magen. Noen som vet ca priser der kontra i Norge? Stemmer det at du får den til ca 7600 på Babyshop om du melder deg inn der?
Snuskomrusk Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Kjenner ikke til prisene på babyshop, men har vært på leting etter Bugaboo Cameleon i Norge lenge, og den billigeste jeg har funnet i butikk/ på nett som helt nye har vært på 8500. Så tror Tyskland er et godt valg hvis du har mulighet Kommer sikkert til å kjøpe brukt jeg, men bare for nysgjerrighets skyld, hvor mye koster de der?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Vi kjøpte vår Bugaboo på 25%-kampanje (altså rabatt) hos Baby Shop i vår. Med Paul Frank-trekk 8colour bricks) og Paul Frank fotpose (Clancy) ble det ca kr 9200,-. Men sjekk kronekursen før du handler! Vi sjekket i Sverige, og der var den faktisk dyrere enn i Norge, til tross for sterk kronekurs. Og en annen ting: Hvis du kjøper i utlandet så tar ikke norske Bugaboo-forhandlere i mot evt. reklamasjoner. Men jeg har hørt at Bugaboo skal ha ok nettservice på slike ting, men det er jo noe å ta i betraktning uansett Lykke til med vognhandel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå