Gå til innhold

Noen som vet priser på Bugaboo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på ferie i Danmark/Tyskland og vurderer sterkt en ny Bugaboo til den lille i magen. Noen som vet ca priser der kontra i Norge? Stemmer det at du får den til ca 7600 på Babyshop om du melder deg inn der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke til prisene på babyshop, men har vært på leting etter Bugaboo Cameleon i Norge lenge, og den billigeste jeg har funnet i butikk/ på nett som helt nye har vært på 8500. Så tror Tyskland er et godt valg hvis du har mulighet :) Kommer sikkert til å kjøpe brukt jeg, men bare for nysgjerrighets skyld, hvor mye koster de der?

Skrevet

Vi kjøpte vår Bugaboo på 25%-kampanje (altså rabatt) hos Baby Shop i vår. Med Paul Frank-trekk 8colour bricks) og Paul Frank fotpose (Clancy) ble det ca kr 9200,-. Men sjekk kronekursen før du handler! Vi sjekket i Sverige, og der var den faktisk dyrere enn i Norge, til tross for sterk kronekurs.

Og en annen ting: Hvis du kjøper i utlandet så tar ikke norske Bugaboo-forhandlere i mot evt. reklamasjoner. Men jeg har hørt at Bugaboo skal ha ok nettservice på slike ting, men det er jo noe å ta i betraktning uansett :)

Lykke til med vognhandel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...