Mona glederseg Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Jeg er helt ny her, selv om jeg har vært gravid en stund.. Er nok en liten ang til paranoia (ville jo ikke fortelle det til for mange for tidlig) som har gjort at jeg har venta så lenge med å melde meg inn.. Førstkommende torsdag hopper jeg over i andre trimester, men først ville jeg si hei til dere alle! Jeg vil jo - som alle andre - snakke mest mulig om graviditeten, symptomene, fosteret og dets utvikling, osv, osv.. Men samboeren blir noe lei etter alt for mye gnål, så jeg håper jeg kan finne noen her inne, som tåler litt mer fordi de er i samme situasjon som meg? Kan si litt om meg selv, jeg er 23 år og dette blir mitt første barn.. Så uansett.. HEI! =)
Bergenmamma mars11 Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Gratulerer:) Jeg er snart 21, og venter også mitt første barn:) Krysser fingrene for at de kommende uker går bra, er 7 uker på vei i dag:) Hvor i landet er du fra?
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Velkommen! Her er det bare å fyre løs med alt! Gå inn på terminklubber, så finner du flere med termin i samme mnd. Gøy å følge hverandre der også
Mona glederseg Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2010 Takk for svar begge to! =) Ung mamma i Mars;)... Jeg kommer fra like utenfor Trondheim.. Hva med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå