<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Modningsrier/masrier med 9-13 minutters mellomrom, på ca 1 min hver gang.... Slike mensensmerte tak som presser i rygg og mage. Noe på gang mon tro? Har vært sånn siden jeg våknet i halv 12 tiden. Hååååper det tar seg opp og ikke dabber av
*lykkebaby*!FØDEKLAR! Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Heier, heier, heier på at det ikke gir seg og at du får et søndagsbarn! :-D Lykke til :-)
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2010 Det hadde ikke gjort meg noe! Krysser fingrene for at det skal komme smeeeerte, hehe
*lykkebaby*!FØDEKLAR! Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Hehe, jeg ønsker meg smerte selv jeg :-D Syke, syke høygravide damer altså! ;-)
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2010 Endte opp med å dra på en sjekk ved midnatt, fordi jeg hadde hatt modningsrier fra 10-11 tiden på morgenen igår. Var ikke moden nok enda nei, men hun trodde ikke det var veldig langt ifra. Ga meg to pinex forte for at jeg skulle få slappe av og få noen timer med søvn, i tilfelle det tok seg opp i natt. Fikk sovet litt ja, og hadde modningsrier hele natta. Gikk i dusjen i halv 8 tiden idag, og etter det har det dabbet litt av. Hååååper det tar seg opp igjen! For nå er jeg så klar! Skal på jordmorkontroll om 15 min. For se om det har skjedd noe iløpet av natten Krysser fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå