White*Angel Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Hei Zazzy! Lurer på når jeg blir gravid jeg? har pco og prøvd 3 år. Det blir vel muligens pergostart i sept. Vil pergoen hjelpe meg? Født 26 juni 88.
zassy☆ Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Hei. Jeg får dessverre ikke opp noen graviditet akkurat nå, kanskje jeg kan prøve på nytt etter en tid igjen. Men får opp april som en måned det kan skje noe rundt, men er litt usikker..mars/april er det som popper opp. Får også opp at du må ikke gi deg, skjønner det kan være vanskelig å takle å være prøver så lenge, og at både tålmodighet og nerver kan bli satt på prøve, men du har evnen til å holde ut og greie dette, bare fortsatt ha troen! Ønsker deg masse lykke til! Klem
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Kunne du vert snill å se på meg og? Om du får opp noe på graviditet. Har veldig rare sykluser, først 2 uker over IKM, så 27 dager bare osv. 24.02.90 Hadde satt pris på om du har tid=)
zassy☆ Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Ser egentlig ikke på anonyme, synes det er vanskeligere uten et navn eller nick, men jeg fikk opp november på deg Lykke til!
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Her er nicket mitt=) om du får opp noe annet?
White*Angel Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2010 Men når det er sagt, så ser jeg at det blir graviditet men at det antagelig blir en god stund til sånn jeg ser det nå.. får opp mars som en viktig måned, men ikke 2011 men 2012, usikker på om jeg ser graviditet eller fødsel her da. Zazzy Dette skrev du på meg i juni. *Du føler ikke 2012 da?
zassy☆ Skrevet 20. juli 2010 #9 Skrevet 20. juli 2010 Skrev jeg faktisk dette? oi spennende, jo jeg fikk faktisk opp 2012 nå også, men var litt redd for å ta fra deg håpet liksom med å si eksakt år, også fordi når jeg ser så langt fram i tid så føler jeg selv det blir mer usikkert. Men da fikk jeg faktisk opp akkurat det samme som sist da. Håper det skjer tidligere for deg da, ønsker deg lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå