zassy☆ Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Hei noen som kan ta en titt på meg og hva som venter meg i nærmeste fremtid? Lurer spesielt på jobbsituasjon fremover, noe som skjer her? Ellers alt som måtte dukke opp. Kan se tilbake om du ønsker det f230982 Klem
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Hei zazzy=) Jeg får litt følsen av at du sliter litt med og finne ut hva du skal hoppe på om dagen.. Du har liksom tenkt litt sånn at du ønsker jobb litt der oppe, men kanskje sliter litt med og få den. Jeg føler du er en ganske sterk jente som har mye sosiale anntenner og kanskje er litt skarp av og til. Jeg trur du får en jobb mot høsten, eller en fast stilling der du er? Men føler egentlig du skifter beite litt.. Annen avdeling eller noe! Du kommer til å bli positivt overrasket og det er muligheter for og klattre! Ellers føler jeg du utad er en trygg dame, som andre ser litt opp til. Men at du kanskje av og til trenger og ta vare på deg og foholdet ditt... Føler kanskje mannen din er litt mer forsiktig enn deg? En type som liker og tenke over alle valg, men du er litt mer impulsstyrt?? Føler barn på dere... 2stk.. En av hver... Litt usikker på når! Men ikke om så lenge.. Mye mulig jeg tar mye feil her... Lenge siden jeg har prøvd meg sånn som dette=) Ser du på meg? Når gravid? Kjønn og antall??? 1 om gangen?? Frir kjæresten min snart? (han;020776) 280384 Monica God sommer
zassy☆ Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2010 Hei Monica og tusen takk for svar. Gir deg litt tilbakemelding nå og så ser jeg på deg litt senere i dag Når det gjelder jobb så har du rett i at jeg har virret mye rundt og ikke visst hva jeg ville..nå derimot har jeg sett meg ut en linje, har en praksisjobb nå som jeg trives veldig godt i, men ønsker meg en vanlig fast stilling. Nå er det utlyst en fast stilling (liten da men) der jeg jobber men i en annen avdeling, kanskje er det den du får opp? Håper veldig på at jeg kan få denne, skal søke nå i morgen, så blir spennende! Jeg ser iallefall på meg selv som en person med gode sosiale antenner, hehe, men vet ikke hva andre tenker Men jeg har flere gode venner og lider ingen nød sosialt sett, elsker å være sammen med andre! Når det gjelder meg og samboeren så tror jeg du treffer ang at jeg er mer impusstyrt, jeg ville ikke kaldt ham forsiktig egentlig, vi er ganske like, men ja jeg ønsker mer å hoppe ut i ting, han vil ha mer faste rammer.Barn kan jeg jo ikke svare på om du treffer, men vi har egentlig nettopp bestemt at vi ikke skal starte prøvingen før neste sommer, men vi hopper stadig av i svingen så hvem vet hva som skjer Ser som sagt på deg senere! Tusen hjertelig takk føler du traff på mye og håper så inderlig du har rett angående jobb - trenger litt lykke her nå! :-D Klem!
zassy☆ Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2010 Har vært uten nett siden sist, men nå har jeg fått sett på deg! Skjer det noe spesielt nå i august i forhold til graviditet? Får opp at en viktig beslutning, eller at dere gjør noe spesielt gjør at noe endrer seg i forhold til dette. Jeg får også opp flere barn rundt dere, men ikke direkte gravidkort..hmm..så litt vanskelig å si NÅR du blir gravid, men tror du kommr til å få flere barn, både gutt og jente. Først fikk jeg opp gutt, så jente, så gutt og jente! Så jeg ser ikke helt bort fra at det kanskje kommer to samtidig.. tror også du får 3 om ikke 4 stykker tilsammen. Tror at når du først får barn, så blir du gravid raskt neste gang igjen. Måtte se en gang til og nå dukket det jammen opp et gravidkort..det er en stund siden jeg også gjorde dette så du får ta det for det det er! Men vil gå for at du blir gravid innen 2010. mot vinteren..Vet du at kjæresten vil fri? hehe..oktober kanskje..tror det også skjer i 2010 jeg ;p Igjen og igjen kommer det opp gode nyheter! Du vil få gode nyheter snart..eller endelig få vite noe som du ikke har visst fra før. Dette er positivt for deg! Ja det var det jeg fant i kveld, ta det med en klype salt som sagt ettersom jeg er litt ute av trening:) LYKKE TIL! forresten så søkte jeg på den jobben i dag..hvis du har lyst så kan du jo se om du tror jeg får den. Skal si fra når jeg får vite! Det var den jobben som var under samme arbeidsgiver men et annet sted/annen avdeling. Klem
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Heihei du:-) Så morro at jeg traff ganske godt, litt lenge siden, så da er man litt ute av trening. Når det gjelder jobben får jeg at du har en reel god kjangse! Jeg trur det går din vei. Lykke masse til, kjempe spennende! Tusen takk for oppløftende spåing! Er deilig for en sliter å få litt oppmuntring! Litt spennende det du sier om flere om gangen, har alltid tenkt at jeg fikk tvillinger, en av hver og gutt først. Jeg håper det skjer noe snart! Jeg håper du har rett ang. Frieri ;-) har ventet en stund! Hehe men det vet han! August blir spennende nå kjenner jeg. Har akkurat avsluttet heftig hormon kur, eggløsnings sprøyter, som ikke funket. Så kanskje det blir oppfølging av det?! Spennende er det i hvertfall! Tuuusen takk snuppa. Skal oppdatere deg jeg! Monica
zassy☆ Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2010 Hei igjen, ja du må si fra hvis det skjer noe! Vet du har prøvd lenge så håper det lykkes for deg snart av hele mitt hjerte!! Skal oppdatere deg også, jeg har eeegentlig ikke så stor tro på at den jobben kan bli min, men håper hardt! Og hvis ikke håper jeg en annen jobb dukker opp snart, føler på meg at det blir min tur snart nå ang jobb! Det SKAL det bli! Og det blir din tur med bebis også! Krysser fingrene for oss begge Klem!
Tante_Esel Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 hei jenter ville dere ha tatt en ny titt på meg også<?? blir jeg gravid i 2010? føler at alt er bare dritt nå... vil så gjerne ha en liten knært i magen min.... min f.dato er 03.11.83 NB har en søster som har termin i august... så vær obs på dette i kortene ..,
zassy☆ Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2010 He Adine håper jeg ikke ble påvirket nå, men fikk faktisk opp neste august på deg, altså 2011. Fordi det ble såpass langt frem i tid er jeg litt usikker på om jeg ser fødsel eller graviditet. Ellers fikk jeg opp oktober som en omveltende måned der ting forandrer seg på en eller annen måte. Dette var det jeg fant ut i dag iallefall, har vært litt sliten i dag så kan kanskje se på deg igjen en annen dag å se om jeg ser noe mer eller ser ting litt klarere Kan du se tilbake? Lurer på tidspunkt for graviditet og særlig rundt jobbsituasjon, takk hvis du orker Klem!
lille.pudding Skrevet 21. juli 2010 #9 Skrevet 21. juli 2010 Hei zazzy du har sett på meg tidligere angående graviditet. Kan du se på meg igjen? har det endret seg noe? Jeg kan se på deg tilbake, må bare finne tarotkortene mine er litt surrete, du ser vel ikke tilfeldig hvor de er? født: 261289
zassy☆ Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 21. juli 2010 Hei Tochill, selvfølgelig kan jeg ta en titt! Husker ikke hva jeg har sagt før da men. Akkurat nå ser det ut til at det kan bli 2011 før du blir gravid..jo lenger frem i tid det er jo vanskeligere er det å se eksakt måned synes jeg, men akkurat årsskifte utpeker seg, desember (altså 2010), men det er ganske usikkert. Kan prøve å se på deg på nytt i morgen hvis jeg rekker! Nei du de kortene dine kan jeg ikke se! Hehe.. eller..i en eske/skuffe av noe slag? I noe firkantet (mye til hjelp ja! hehe) Under en del ting du må løfte på for å se dem. Ligger de i en liten pose? Ta det siste med en good klype salt! Kjempefint hvis du orker se på meg hvis du finner dem! Det jeg lurer på står ovenfor! Klemklem
zassy☆ Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 24. juli 2010 Dytter litt på denne i fall dere ikke har sett at jeg har svart..
Tante_Esel Skrevet 27. juli 2010 #12 Skrevet 27. juli 2010 hei zazzy Sorry sent svar, men bedre sent enn aldri Dette er litt rart, men får opp august 2011 på deg også... er du prøver nå?? tror du blir gravid neste sommer med en gutt... jobb situasjonen din får jeg bare "triste kort på..." er det problemer på jobben?? føler du at du ikke strekker til? er ikke så lett nåpr jeg ikke vet hva som skjer med deg men får opp at det er håp, og jeg tror du kommer til å flytte i staren av neste år... kan det stemme?? hvis ikke det er flytting, er det snakk om bytting av jobb! og du kommer til å bli veldig fornøyd da!!
zassy☆ Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 27. juli 2010 Hei adine, er ikke prøver nå og har bestemt oss for å prøve neste sommer så kan jo stemme bra med det du ser Har egentlig ikke vært problemer på jobben, men akkurat NÅ denne uka, eller i går og i dag, er det litt "trøbbel", men det gjelder bare meg selv.. . Er antagelig det du får opp.. Vi har nettopp flyttet så tror ikke vi blir å flytte igjen så fort, så kanskje det er jobb du får opp. Skal være der jeg er nå bare til september, men driver allerede å søker og håper jeg skal få noe nytt så fort som mulig. Takk for titten!
zassy☆ Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #14 Skrevet 29. juli 2010 Flere som har lyst å se på meg? Kan se tilbake i løpet av en uke ca. Lurer på jobb, har en vanskelig situasjon akkurat nå så hadde satt veldig pris på litt råd.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå