MammaJuli Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Termindagen er idag 18 juli og krysser fingrene for at ting skjer idag.. Ikke noe særlig tegn, men kan alltid håpe !!! Håper ikke jeg går så langt på overtid. Lei og utålmodig. er så klar for at lille prinsessen min skal komme nå.
millie+2klumper Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Skjedde ingenting her heller i natt gitt..Ble litt skuffet da jeg våknet og ikke kjente antydning til noenting og magen var no fortsatt der;) går nok over termin ja.. Men det kan jo godt sitte i gang i løpet av dagen/kvelden. Synst vi fortjener d no!:=)
MammaJuli Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2010 Vi fortjener det ja Lå lissom på vent i natt jeg, fikk ikke sove før fire tror jeg.. lå bare og ventet på at ting skulle skje. men sovnet til slutt. Ho kommer sikkert når jeg ikke venter, tror jeg har en liten luring i magen he he Ha en flott dag og gi lyd om det skjer noe.. tvi tvi
millie+2klumper Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 tok lang tid før jeg sovnet og;), Er d jeg tenker også. At hun kommer når jeg slutter og vente på henne.. Men d er jo ikke så lett:p. Skal prøve og gi en lyd her visst noe skulle skje;) Det må du også. tvi tvi!
MammaJuli Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2010 Skal datteren din hete Millie ? Min skal hete Mille
millie+2klumper Skrevet 18. juli 2010 #6 Skrevet 18. juli 2010 neida. Millie er liksom meg;) Dårlig fantasi og alle nickene jeg ville ha var allerede brukt;) Datteren min skal hete Elina:) Mille er jo kjempe søtt da:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå