Gå til innhold

Hvordan går det med lille imagen når storebror hopper på mamma i glede?(skravle)

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje et litt dumt spørsmål, men prøver alikevel..

2-åringen kommer ofte med store kjærlighetserklæringer og kaster seg plutselig om halsen på meg og gir meg verdens beste klem og nuss..

Ofte blir jeg tatt på senga og rekker nesten ikke å reagere på at han kommer og da hender det seg at han kjører et kne i magen på meg eller lander ganske hardt oppå meg..

Har tidvis fått vondt i magen av disse overraskelsene hans.

Kan lille i magen ta skade av dette?

Vet jo at barnet KAN bli skadet ved evt kollisjon i bil og beltet strammes over magen. Kan dette sammenliknes? Jeg prøver jo å unngå at det skjer.. Men som sagt vanskelig også..

Fortsetter under...

Håper og tror ikke dette er skadelig! 2åringen her er fæl til å gi "lande på magen til mamma- kyss". Merker ingenting i magen etterpå. I en kollisjon er det jo mye mer krefter inni bildet enn 15kg som hopper 5cm opp...

min er omtrent lik på størrelsen som din da pennywise..

Verst er det når han lander med kneet i magen.. Går ikke med smerter lenge, men merker det en liten stund etterpå...

Sukk.. nå føles det lenge til time med jordmor den 6. august..

Har også en som hopper og spretter på meg....særlig skummelt om natta når han har sneket seg oppi senga og en fot kommer susende....han er 4!

vet ikke om det er skadelig og hvor mye babyen tåler...men tenker på det jeg og...vil ikke at magen skal bli en "slem ting" heler...

Råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...