Gå til innhold

Flere som starter med stimulering i uke 31, kort regime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg :-) Moro å følge noen som er sånn nogenlunde likt i prosessen. Tipper det vil bli uttak og innsett i uke 33.

Siden dette er mitt 3. forsøk blir det nok innsett av 2 egg ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare si lykke til :) Det er nå så behaglig med kort regime :) Håper at det blir full klaff denne gangen :)

Skrevet

Hei håpefull!

Jeg er godt i gang med nedregulering nå,i sprøyteform,procren.Begynner med puregon midt i uke 31,og satser på uttak og innsett i uke 32/33.

Dette er vårt siste fosøk, tror ikke jeg orker flere, jeg strever litt med både motivasjon og tro i forkant av dette forsøket kjenner jeg.

Alder og penger spiller også en rolle, og ikke minst det at vi allerede er så heldige at vi har to flotte barn.

Vi fulgte hverandre på det første forsøket også, jeg håper virkelig vi begge kan få positive reultater denne gangen!

Skrevet

Tusen takk, Elisabeth!! Kos deg videre med svangerskapet ditt :-)

Hvor mange forsøk har du hatt, kjærevene, og hvor gammel er du?

Jeg er veldig motivert, og tror nok jeg kommer til å være det lenge til. Men det er klart; vi er nok på litt forskjellige steder, da jeg er 34, bare hatt 2 innsett, og ikke har noen barn fra før. Ønsker deg lykke til. Har skjønt at jeg er heldig som slipper nedreg. Har hørt at det bli mer og mer vanlig å slippe dette.

Hyggelig å ha noen å følge, som er likt med en selv i prosessen :-)

Håper det blir klaff for oss denne gangen :-)

Hvilken klinikk tilhørere dere? Vi er i Porsgrunn

Skrevet

Hei igjen.

Jeg har faktisk ikke hatt så mange forsøk, dette blir vårt fjerde. Vi var utrolig heldige og fikk tvillinger på første forsøk, og da fikk vi ikke flere i det offentlige. Ingen egg på frys. Skal nå i gang med siste forsøk på Medicus. Har hatt to forsøk der tidligere med kort regime. Denne siste gangen valgte de å prøve lang nedregulering, det var det vi hadde når vi ble gravide sist. Men heldigvis ikke med nesespray, men i form av sprøyte, og det er kun to.

Jeg blir 37, er ikke helt sikker på hvorfor jeg streser sånn ift alder, men jeg har diagnostisert meg selv til å ha dårlig kvalitet på eggene...

Jeg håper virkelig at det lykkes for dere denne gangen, blir kjekt å følge hverandre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...