Gå til innhold

Hei jenter! 4+2 idag positiv test idag! Spent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Positiv test idag - er såå glad! Flere som akkuratt har oppdaget graviditeten?

Jeg er veldig nervøs også, er liksom så mange farer sånn i førsten. Når går dere til lege? Jeg tror jeg må dra ganske kjapt, siden jeg jobber i psyk. og det er ikke lov å jobbe der som gravid...

Jeg har også spontanabortert tre ganger tidligere, men da innen 1-5 dager, pluss en MA i uke 13. Så vært litt uheldig tidligere. Har man noen spesielle rettigheter da, ift det?

Mange spm her.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Jeg er 3+6 i dag. Testet også positivt imorges! Streken var svak, men den var der! Har en jente fra før som snart er 3 år.

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre:)

Skrevet

Heihei, og gratulerer kjempe masse! :D

Når det kommer til spm dine, så kan jeg desverre ikke svare på dem.

Men gratulerer nok en gang, og kos deg med spiren! ^^

Skrevet

Gratulerer så mye! :) Tok test selv i går som var positiv, så har ikke helt gått opp for meg enda. :P Har allerede bestillt time, men det er via nettet, så får vel time når de finner ut at det passer. Rekner med at det blir når eg er mellom 8 og 12 uker en gang.

Men iom at du har mistet flere ganger, så ville eg tatt en tidlig sjekk og bedt om en tidlig UL (i etterkant av uke 6, da kan man gjerne se hjertet slå). Vet ikke om du har noen spesielle rettigheter, men de er som oftest greie sånn at man får en ekstra sjekk tidlig.

Jeg jobber også innenfor psykiatrien, men der er ikke noen regler for at man ikke kan jobbe der hvis man er gravid. Blir selvfølgelig ikke satt på de mest ustabile pas. da. :P Skal ihvertfall prøve å jobbe så lenge graviditeten tillater det( hadde knalltøft forrige svangerskap).

Skrevet

Hei hei!

Ja, jeg skal høre med gyn min med hvordan det er. Tror man kan få en gyn sjekk uke 7, om jeg ikke tar feil. Håper det :-) Litt mer betryggende da!

Har bare en veldig utagerende pas. vi da, så her blir vi utplassert andre plasser/sykmeldt med det samme. Men jeg avventer litt. Som sagt, har snart ferie, og vil helst se at spiren sitter nooen dager før jeg sier det til noen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...