Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ganske tydelg mage allerede, og jeg er bare 5 uker på vei.

Føler meg sånn skikkelig småfeit :P

Dette er min 2. graviditet, og jeg hadde det ikke sånn første gang jeg gikk gravid. Kan dette ha noe med at jeg har gått gravd før?

Føler nesten jeg må fortelle det til mamma (som skal være med på ferie i en uke), som kommer til å se det med en gang. Hadde håpt å kunne holde det hemmelg til 12 uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er 5 + 5 og på kveldstid er magen så svær at man fint kan se det. Ellers ser jeg bare halvfeit ut =( Gleder meg til det at man tydelig kan se gravidemagen =)

Var på Ikea her en dag,da følte jeg meg så feit og svær at jeg "blåste" heller magen litt ut enn å holde den inn. Var lettere det,og da så det nesten ut som jeg var 3 måneder på vei..

samboeren min spurte om jeg var sikker på at jeg bare var 5 uker,og det har han gjort flere ganger også,hehe.

Dette er også min 2. graviditet,og jeg hadde det heller ikke sånn første gangen.

Skrevet

Huff, på kvelden er det ganske ille her også ja. Da ser man det skikkelig godt. Men på morgenen når jeg ikke er opplbåst, er magen større allkevel, og hard. Dette blir vanskelig å holde hemmelg :P

Takker for svar lille bie, godt man kan dele litt erfaringer =)

Gratulerer med graviditeten =)

Skrevet

Takk,og gratulerer selv =)

Fint å kunne dele litt her inne .Egentlig lyst å dele det med alle jeg kjenner,men vi har også valgt å vente en stund..Synes det er så vanskelig,så tror neppe jeg klarer å vente veldig lenge,hihi

Når magen blir stor blir det jo et problem...Også en hel uke.. Du får håpe på kaldt og grått vær så du kan pakke deg godt inn! hehe

Skrevet

Jeg er 6+5 og har fått mage allerede. Den vises ganske godt i mine øyne, men vet ikke om andre ser det. Kansje de bare tror jeg har lagt på meg?

Hadde gått opp 2 kg da jeg var hos legen 6+2.

Fortsetter det sånn, ja da vil alle se det lenge før uke 12.

Skrevet

Skulle akkurat til å spørre om det samme,

Jeg er 8+2 og syns jeg ser en liten mage allerede.. Har to gutter fra før av, minstemann på 10 mnd, så regner med at det er derfor magen er her allerede... De to forje gangene var jeg oppblåst, men denne gangen er det annerledes... Jeg også føler at jeg må trekke inn magen ute blandt kjentfolk ;)

Skrevet

Man kan ikke få mage før rundt uke 12 (også dersom du har barn fra før) siden inntil da ligger babyen gjemt bak skambeinet.

Dersom man får mage før det, er den bare oppblåst.

Skrevet

:) hehe er nok riktig som du over skriver, MEN det er jo pga man er gravid at man blir oppblåst da:) så er jo pga graviditeten:) jeg ble liksom aldri kvitt magen fra forrige så en stund før den blir enda større tror jeg;) men den er jo blitt hardere og da ser den jo litt større ut.

Gleder meg til å få ordentlig mage og kjenne liv igjen:)

Skrevet

Magen kjem fortare ved fleirgangsfødande enn ved nr 1. Men, det skjedde ikkje med nr 2 hjå meg sidan det var 4,5 år sidan sist fødsel. Denne gangen er nr 2 kun 1,5 år og da vises magen kjappere ja. Men, eg da har mage frå før av, så eg håper eg kan skjule det enda ei stund. Er rundt 8 veker no. Ingen som har fått vite det enno. Syns det er litt for tidleg. Heilt til eg blir avslørt......

Skrevet

Jeg har uten tvil fått mage her!! Er 10 uker på vei nå. Jeg lå i senga og "beklaget" meg til mannen en kveld her... skulle ønske jeg fikk litt mage snart så det ble mer virkelig... og et par dager etterpå var den der :D eller kanskje det var jeg som plutelig så den! Nå må jeg passe på å kle meg slik at jeg ikke blir "oppdaget"

Skrevet

Magen min kommer samtidig med de blå strekene på graviditetstesten;) Men det er bare luft og nedsatt magemusklatur da:/ Men det trenger ikke samboern å vite ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...