Gå til innhold

Vektnedgang på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det andre som opplever dette? Jeg har ikke akkuratt gått ned mye, men de siste gangene jeg har veid meg så har jeg gått ned litt.. Og jeg spiser akkuratt hva jeg vil om dagen og beveger meg minimalt pga skikkelig vond bekkenløsning..

Jeg har gått ned 2kg på underkant av 3 uker... Trodde jeg heller skulle få en vektoppgang på slutten og ikke nedgang.. Hmmm, sikkert teit å bekymre seg for det, men lurer nå på om det er andre som har det på samme måten? Og hva som kanskje kan være årsaken, er det noe å bekymre seg for egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her:S vekta har stått mer eller mindre stille siden uke 30.....

og nå veier jeg altså 1 1/" kg mindre enn hva jeg gjorde på mitt meste.. har totalt gått opp 9 kilo da, og har 5 uker igjen.. så kanskje ikke så farlig men.. bekymrer meg nok ekstra siden vi skal på ekstra ultralyd til tirdagen pga vekstavvik...:S

Skrevet

Vekta mi stagnerte helt etter 30 uker, og jeg la ikke på meg ett eneste kg nå før i helga, og nå har jeg 3 dager igjen.

Alt har vært normalt med lillemannen, og magen har vokst som den skal, så jeg er ikke bekymret. Er egentlig bare glad for at han tar litt mer av energien jeg får i meg, og jeg føler meg bedre nå enn jeg gjorde for 2 mnd siden.

Jeg var også litt bekymret i starten, for jeg hadde jo også hørt at man kom til å legge på seg mest på slutten. Men, det har altså ikke stemt på meg.

Bare fortsett og spis som normalt, så går det nok helt fint:)

Kontrollene vil jo selvfølgelig gi deg bedre svar på om alt er i orden med den lille, men for min del har det iallfall gått helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...