Gå til innhold

Hei jenter! Jeg er endelig GRAVID!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Er ett par måneder siden jeg har vært her nå, vært deprimert over at ting ikke fungerte for oss '(babylagings messig) , men nå...

Etter over fem år som prøvere, og tre runder med Pergotime fikk jeg idag, 1 dag før IKM, to klare streker på HcG testen til billigstrimmel. Jeg testet igår med el-test som kom ut sånn, ca dagen før el sterk, så jeg begynte å håpe litt.. Så tok gravtesten i dag selv om jeg egentlig skulle vente til imorgen, og der er det ingen tvil!!!! To flotte streker!

Har hatt 3 SA og 1 MA bak meg, men med de tre SA`ene fikk jeg aldri så tydelig strek som denne gang, så jeg håper virkelig at denne gangen har spiren borret seg skikkelig godt ned med tanke på å bli hos meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk. Gratulerer så masse med baby i magen:-)

Skrevet

Jeg kan ikke beskrive hvor lykkelig jeg er for å kunne få gratulere deg! Dette har dere virkelig fortjent! Lykkerus her !! Grabber til meg litt babystøv;) Håper spiren klorer seg godt fast nå:) Klem

Skrevet

Så utrolig gøy!

Gratulerer så mye.

Skal krysse fingrene for deg :)

Skrevet

Tusen takk jenter!!! Betyr virkelig masse for meg :-) Jeg har vært fat "kunde" her i såå mange år, og NÅ er det min tur :-) En "sliter" har endelig klart det :-)

Skrevet

Så når en sliter endelig har klart det, mister vi andre sliterne ikke håpet!!:) Så pergo var tingen for deg da?

Skrevet

Ja, med pergo så satt den :-) Men er vel mer nervøs enn glad akkuratt nå. Mange spontanaborter, gjør man ikke særlig trygg. Men men. Nå har det endelig skjedd! Håpe det er vår tur nå da!

Skrevet

Gratulerer! :D

Håper virkelg denne babyen sitter og kommer ut frisk og rask!

*krysser fingrer og tær*

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye ! :)

Ønsker deg masse masse lykke til :D:D

Skrevet

gratulerer :)

Skrevet

Ååå, så glad jeg ble for å høre det!! Gratulerer så mye!! :)))

Var ikke du her da vi prøvde sist også?? Jeg var her inne i 2005/2006/2007, kan det stemme at du også tilbragte litt tid her da..?

Anywy, HIPP HURRA FOR SPIREN DIN!! :))) NÅ er det deres tur, håper spiren klamrer seg godt fast og blir til en flott liten baby <3

Skrevet

Hei MajjaHarSnartTo<3 :-)

Tusen takk for det!!! Er litt artig å være her inne nå, nå som jeg ENDELIG har klart det. 1.tri tør jeg nesten ikke titte på, livredd for alt som kan gå galt ;-)

Det kan nok godt stemme, har vært sliter i fem år! Begynte utredning for seks mnd siden, og på andre pergokur (med en pausemnd imellom 1.pergokur) så satt den jammimeg :-))))) Har hatt noen SA tidligere, men da med svake positive tester, mens denne testen kom frem temmelig god og sterk :-) Så troen min er at denne festet seg (fikk nemlig festeblødning) skikkelig godt fast! Så jeg håper viiiirkelig at dette ikke ender i nok en skuffelse, er sååå nervøs nå når det liksom er nå jeg skal ha mensen. Vil ikke på do liksom ;-) Fikk litt murringer istad, og får noen sånne rare "strekk" inni magen der nede innimellom - men regner med at det er graviditeten som jobber :-) Håper og tror iallefall :-)

Skrevet

Gratulere så masse! :-)

Håper jeg kommer etter på 1 tri. om et 2 - 3 uker! :-)

Skrevet

Gratulerer Miraculix86 :)

Dette var velfortjent - prøv å slappe av og nyt graviditeten, sikkert lettere sagt enn gjort, kommer til å tenke mye på det selv dersom jeg skulle være så heldig å bli gravid for 7`ende gang, men da håååååååper jeg bare at den sitter helt ut!!!!

Lykke, lykke til :)

Stoooooor varm gratulasjonsklem fra

Skrevet

Tuusen takk alle sammen! Det kommer til å bli noen nervepirrende dager fremover, men sånn ville det nok blitt uannsett! Håper jeg kommer meg trygt frem :-)

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse :) Ønsker deg masse lykke til i svangerskapet. Nyt den voksende magen :)

Skrevet

Så deilig! Så fortjent!

Kos deg så mye med lille spire:-)

Skrevet

Gratulerer så inderlig mye! :) :) :)

Takk for at du gir en stakkars sjel litt håp.. 1 runde med pergo her nå..

Klem :)

Skrevet

juhuuuuuuuuuuuuuuu:))))))))))))))))))))) grattis i massevis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har selv lyktes med pergo 3 ganger, men den ene gangen endte det dessverre i exu.

Men pergo er virkelig en vidunderkur for mange altså!!!!!

koooooos deg med svangerskapet og denne gangen skal det nok gå bra skal du se:)

Skrevet

Gratulere gratulere - dette var vidunderlig å høre fra en sliter. HURRA ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...