Gjest Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 altså, beklager detaljene for alle sarte morgensjeler! Men nå løsnet slimproppen her gitt. Ble tøyet på torsdag siden det var modent og 2 cm åpning. Har verket og erket hele helgen i grunn, men modningsrier tar vi i mot med åpne armer ;0) Livmorhalsen lå fortsatt litt langt bak og var nokså lang likevell, så jeg tenkte " dette blir sikkert en koselig helg sakl jeg gå sånn i to uker til". Har i grunnen sovet som en stein i hele helgen, herlig! for søvn har ikke akkurat vært det meste av de siste ukene. men i natt fikk jeg ikke slått meg til ro på en måte. Nei nå må jeg på do igjenn altså tenkte jeg. Hmmm merkelig utflod... Ja ja... Etter fem minutter så må jeg igjen! Gawh! Så masete. Tørker og DER sitter den! Ha haha, jeg må le og. Levnet over ingen tvil om hva det var! Men altså, gul/grønn/brun slimpropp som fylte opp både to og tre tørk! Så klart må jeg lukte! Ha ha ha! FYYYYYYY SØREN! Brakk jeg meg ikke før, så lover jeg att jeg gjør det nå! DEN STINKER!!! Sur/emmen/råtten fiskelukt eller innestengt eller noe! DET er litt å dele med seg om morran vel??? Ha ha ha! Men men, mannen sover og jeg gidder jo ikke vekke han for å dele det. Æsj sier han. har du tenkt på att det er mange ting jeg av hensyn til sexlivet siden ikke trenger å vite og heller ikke vil vite? Sant det da ;0) Ha en fiiiiin dag jenter! Kanskje verken tar seg opp litt i dag her, håper det ;0)
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 ... kan ikke huske dette helt jeg, fra sist....:-) Men lykke til da.... det skjer nok saker og ting nå :-)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Ha ha ha fantastisk beskrivelse! Lykke til!
nordland75 Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Bare lurer på hvor stor du vil si den var? Jeg tror nemlig min slimpropp også gikk i går kveld, men synes liksom ikke det var så mye. Men mener jeg også har lest at den gå i flere etapper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå