aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 bli spennende å se det her. tok en test 1 uke DPO. og hvem hadde igrunn ventet noe annet svar enn negativt. men vurderer å bare ta en ny en i dag/morgen tidlig. kan bli spennende å se det her ja, men har mine sterke tvil ja.
mia engel&fia frøken Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 4 dager for meg også. hadde tatt feil av ukene jeg da så trodde ikm var forrige uke,så fornøyd når mens ikke kom men er jo ikke så rart når det var en uke for tidlig.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2010 ja det er lett å ta feil av ukene osv. sist gang jeg ble gravid hoppet faktisk mensen helt ned til en 21 dager syklus, så kansje jeg er heldig denne gangen også
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Da er vi tre, 4 dager igjen til IKM...testet neg idag med quickrespons..:S men hva kunne man forvente liksom, haha Spennende!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Jeg har også IKM om ca 4-5 dager, måtte svi av en test for 2 dager siden, vet det er tidlig, men jeg har alltid testet positivt tidlig i alle mine svangerskap (4-6 dager FØR IKM)... Ble selvsagt negativ (som forventet), bare kun noen blå prikker på den loddrette linjen (vanlig CB-test), så håper den blir positiv om noen dager Lykke til da Klem fra
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2010 tok faktisk en test i natt, hadde ikke vært på do på flere timer da og den viste det svakeste jeg noen gang har sett så tok ikke det i betrktning. skal kjøpe en ny i morgen og teste på tirsdag tenker jeg.
en og to...OG TRE :) Skrevet 18. juli 2010 #7 Skrevet 18. juli 2010 har enda en uke igjen til ikm...mrn har en hel stabel med billigtester liggenede, så det blir nok svidd av noen tidligere i uka også tenker jeg....har både el og grav test liggende...og har allerede svidd av en par av hver.... sef bare negative gravitester da...men el testene har en svak svak test strek....betyr sikkert ingen verdens ting men.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå