Gå til innhold

noen som ser om mine "intuisjoner" er riktige?? Skal teste neste helg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei når kan du teste? Føler nemlig mer for august..men at du kanskje er det allerede..er litt usikker, ikke et skikkelig gravidkort som dukket opp men stor glede her! Hm..jeg ble veldig usikker...Nei nå har jeg vært så usikker på flere her så jeg tror rett og slett jeg er sliten, skal se om jeg tar meg en runde til senere i kveld og ser på deg (og de andre) på nytt! :) Svarer deg senere da! :)

Nå fikk jeg mer et nei på graviditet enn tidligere..hmm..kanskje litt dumt å gå tilbake på førsteinnskytelsen, men det var nå det jeg fikk opp! Fint hvis du sier fra om du er gravid eller ikke når du har testet så kan jeg se over de kortene jeg fikk en gang til på deg :)

Tenker å teste på søndag, tror jeg :) Kan oppdatere deg! Prøver ikke aktivt, men skjer det så er det fint liksom. Mulig vi "trapper opp" på høsten ;) Ser du noe kjønn da? Tusen takk ;D

Tenker å teste på søndag, tror jeg :) Kan oppdatere deg! Vi prøver ikke aktivt enda, men skjer det så er det fint. Mulig vi "trapper opp" til høsten ;) Ser du noe kjønn da? Tusen takk :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...