Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Etter at jeg ble strippet i går har det vært vondt å tisse. Spesielt å "slippe løs" strålen. Flere som har opplevd det slik etter å ha blitt strippet?
vimsa .-) på overtid Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 har ikke opplevd det, men lurer fælt på dette med stripping... er det en slags tøying av mormunnen??? eller hvordan gjøres det egentlig???
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Ble strippet på torsdag. Syns i grunnen det har "brent" og svidd i urinrøret etter det ja. Omtrent som da jeg hadde blærekatarr som liten, så ja, jeg tror jeg kan si jeg har opplevd det. Tok en stix på fødepol samtidig den dagen, og den var helt fin. Så det var ingen tegn på uvi da, så jeg innbiller meg att det har sammenheng med strippingen og ikke noe annet hod meg hvertfall. Tøying/stripping er en form for manuell utvidelse av livmorhalsen når den har begynnt å modnes ja ;0) Denne gangen var jeg moden og hadde 2 cm åpning, så de gjorde det om torsdag. har Ul term i morgen. Ved førstemann tøyet de hele tiden under fødsel for det var totalt umodent 19 dager over ul term. DET var ikke spes behagelig nei! Ikke akkurat favoritt tingen å gjøre denne gangen heller, men en helt annen opplevelse av det så lenge det var modent ja ;0)
mammaen til 2+1 Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 da er mitt spm til deg... er det vondt å tisse som i at du er sår nedi der eller er det en annen type vondt? kan jo fort bli litt sår hvis jm var litt hardhendt.. men hvis det er en annen type smerte og det ikke gir seg ville jeg tatt en urintest hos legen i morgen.
Gjest Bjørnen Collargol*overtid Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Er nok ikke UVI nei, tok en stix før stripping som var helt fin. Så jeg tror det er en sammenheng med strippingen SKal uansett settes igang i morgen, da er jeg 10 dager på overtid Og ja, stripping er en innvendig tøying av livmormunnen. Skal hjelpe på modningsprosessen og åpningsprosessen. Kan ikke akkurat si at det er deilig, men det vi skal igjennom etterhvert er nok 10 ganger verre ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå