Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Husker ikke helt fra sist....

Hvordan var disse fødselstegnene igjen??

Lurer på om slimproppen er i ferd med å gå? Må det være blod i den? Må det være mye på en gang? Synes liksom at det har kommet litt slimklumper et par kvelder på rad nå - og ganske mye mer i dag (details... :-(). Mulig jeg bare er paranoid. Føler meg ikke helt klar ennå så vil helst at det skal vente til termin 2. August, men har en snikende følelse av at hun kommer litt før. Blir litt smågal her... Hadde jo vært supert å blitt ferdig også, men hjelp er ikke mentalt klar helt ennå heller. Må nok forberede meg litt skjønner jeg - sånn i tilfelle. Tror ikke på at det skjer i dag akkurat ettersom jeg ikke har noen smårier ennå heldigvis.

Er også kvalm, men usikker på om det er fordi jeg er sliten eller om det er et fødselstegnene. Kynnere på plass og hun presser vanvittig nedover så lenge hun er våken. Spenntak i magen som gjør at hode borres ned som en okse (skikkelig ubehagelig). Får derfor mye stikninger i lyskene og skrittet. Føles som jeg har falt på sykkelstyret Eller fått et skikkelig slag mellom beina ettersom bekkenbeinet sikkert får mye press fra hodet. Har litt problemer med å gå skikkelig til tider. Har vært nedpress ca tre uker, men siste uken har det blitt mer.

Hva tror dere jenter? Er jo ikke så lett å si noe utifra andres beskrivelser, men noen som husker sine tegn fra sist? Fremdeles et stykke igjen eller nærmer jeg meg? Og hvor lenge kan det gå etter slimproppen igjen?

Hvilke tegn har dere nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare legge til aeg er ennå litt usikker på om det er slimproppen eller om jeg bare innbiller meg altså... ;-) begynner å bli litt nervøs her ja... He he. j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...