Alessandro+baby i magen :) Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Hei Jeg har hatt skikkelig kramper på innsiden av låret i det siste , når jeg går så gjør det så sinnsykt vondt sånn plutselig at jeg må stoppe å løfte benet for det er så vondt ! Noen som har det samme ? Og noen som vet hva som er årsaken ? Klem håper på noen svar
K_77 Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Hei! Jeg har det samme. Har lest et sted (tror det er i gravidboka til Babyverden) at det er heelt normalt. Er i lyskemuskelen det er krampe såvidt jeg husker. Ingen fare
Grateful mom Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Har hatt akkurat det samme, skikkelig ekkelt! Kommer ikke så ofte lenger da. Føler jeg må strekke innsiden av låret, men det går over så fort jeg får slappet godt av...
Full av liv Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Er veldig plaget med slike smerter. Tror det henger sammen med bekkenløsningen..
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2010 ja de kommer kun når jeg går , ikke når jeg sitter eller ligger, men de er skikkelig vondee. Takk for svar jenter !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå