Jojo x3 Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Jeg går veldig ofte og vet at det er vanlig i første trimester. Men lurer på om jeg har UVI.
endelig gravid28 Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Jeg tissa også veldig ofte i starten og noen ganger kom det bare litt o.s.v. Men så lenge du ikke har ubehag, bør du ikke tenke på uvi.
ønsker2 Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 jeg er 4+5, og tisser heeele tiden! Blir gal! Samme gjorde jeg med min første, men det ga seg etterhvert, og ble ille igjen da magen ble kjempe stor
Junifrue Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Jeg kan finne på å måtte tisse med 10 minutters mellomrom jeg, så det blir ganske ofte ja..... Så lenge det ikke svir eller du har problemer med å tisse så er det nok mest sannsynlig ikke uvi.
Jojo x3 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2010 Takk for svar! Jeg svir ikke, men det trykker. Kan ikke huske jeg gikk så ofte på do sist, men en glemmer sånn fort.....
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. juli 2010 #6 Skrevet 18. juli 2010 Mange mange ganger.......mest i starten, er 13+5 i dag, og det er litt mindre nå Men det er liksom slik at har blæren først bestemt seg, så bør den tissingen skje rimelig raskt ja:) Er faktisk opp en gang om natten også.......hehe
klatremuso Skrevet 18. juli 2010 #7 Skrevet 18. juli 2010 Hei, Veeldig ofte!! Er nå 6+3. Jeg har hatt masse uvi, så var livredd for det. Stakk til legen med urinprøve som var fin. I etterkant har jeg fått høre at det er vanlig å tisse ofte. Så så lenge det ikke er ubehagelig å tisse, så er det nok ikke uvi. Men er du bekymret skader det ikke å ta en urinprøve med til legen. I mellomtiden- drikk mye, så sikrer du deg i alle fall mot et kraftig uvi- utbrudd.
HegeAE Skrevet 18. juli 2010 #8 Skrevet 18. juli 2010 Ikkje så unormalt å gå ofte på do i begynnelsen av svangerskapet. Men, skulle ein brått gå meir på do enn det som er normalt i begynnelsen på svangerskapet, kan det vere teikn på UVI. Det er ikkje alltid ein har symptomer på uvi under svangerskapet, kun hyppigare dogåingar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå