Gå til innhold

Gutter/"menn" i hvite, litt ettersittende bukser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre enn meg som syns det er ubehagelig å se på?

Er mye bråk i gata her nå (festival i byen) og tuting i biler... så jeg kikker ut og observerer opptil flere av denne litt ubehagelige greia.

Ikke nok med at alle jentene, ALLE, bruker uniformen: blondt hår, brun kropp, gjerne smålubben (uvesentlig jeg vet, beklager akkurat den), lyse olashorts og kritthvite bluser. (Ble helt blendet da jeg gikk meg tur tidligere i dag jeg... ) Nå har guttene begynt også? hmmm....

Ja, jeg har lite å gjøre.

Skrevet

"Ah, ah, ah, ah, staying alive, stayin` alive" ;-)

Sett musikkvideoen? Skal bla den opp, så skjønner du hva jeg mener (hvis du ikke allerede har tatt den.

Gjest datatyven
Skrevet

Ubehagelig å se på unge menn i hvite bukser..... vil du utdype det? hmmm

Skrevet

Ja, men ikke like kutl som i staying alive!

Datatyven: ubehagelig stygt. En pen måte av meg å si at det var grusomt og fælt og jeg skjønner ikke hva de tenkte med da de kjøpte eller tok på seg de buksene.... Og så uten sleng og alt! Hvilken frekkhet!

Skrevet

tja, hvis kroppen den sitter på virker behagelig hadde ikke jeg klagd over en hvit bukse :D

Skrevet

Jeg syns ikke den så videre behagelig ut heller...

Gjest datatyven
Skrevet

Nå har jeg kost meg med youtube, en mann i hvite bukser og snål sangstemme :-) Lurer på hvilken funksjon de andre karene der hadde?

Skrevet

De kan vel fungere som fugleskremsler når de leker "titt-tei" i vinduene i den kondemnerte bygingen? ;-) Hehe, nei.

Det blir unektelig galt når en mann fronter kameltåa, sleng i buksa eller ei. Det får være grenser for hvor stramt det skal bli, synes du ikke?

Låta er det derimot ikke noe å si på! :-)

Skrevet

De synger jo de også (det hører du vel) og så bærer de bukser med stil! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...