Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Jeg er fremdeles hoven i beina etter svangerskapet, føtterne mine ser ut som ballonger... Lurer på hva jeg skal klare å få det vekk? Vannet altså, jeg drikker mye vann med ren sitronsaft i, det forsvinner litt etter jeg har gått meg tur, men det kommer tilbake... Føles som beina er oppblåste! Skikkelig ubehagelig.... Nå er det kunn 1 uke siden jeg fødte da, men kan ikke huske at jeg var så hoven så lenge etter fødselen med de andre 2.... Noen som har/har hatt dette, og hva gjorde dere for å få det vekk??
Bolla31 Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Jeg fikk mitt tredje barn i april i år. Ble voldsomt hoven i beina etter fødselen. Ga seg ikke før ca fire uker etter. Jeg ble rådet til å ikke gjøre noe spesielt for å bli kvitt det, bare drikke mye vann. Kjenner godt igjen frustrasjonen din, for jeg hadde det heller ikke sånn med de to andre.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 mistet ikke vannet i beina før ca 4 uker etter fødsel jeg heller.
Rødhette <309+<312 Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Jeg hadde veldig mye vann i beina etter svangerskapet og fikk magnesium tabeletter på sykehuset etter jeg hadde født, da går det raskere vekk, all vannet var vekke etter en uke, det skulle man ikke trodd når man hadde sett de elefantbeina mine :-)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 jeg fikk vanndrivende tabletter av legen på sykehuset. var så håven i armer å ben at jeg nesten ikke kunne holde gullet.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Jeg var ikke hoven i svangerskapet men etter jeg fødet så fikk jeg skikkelig hevelse i kroppen :S Heldigvis gikk det vekk etter 2uker ca
1+1 :) Skrevet 20. juli 2010 #7 Skrevet 20. juli 2010 Jeg hadde veldig mye vann i kroppen under svangerskapet. Det meste forsvant veldig fort. Men jeg har fortsatt hovne (eller fått større føtter) etter svangerskapet. Jeg har gått opp ca 1 sko størrelse. Min lille er straks 6 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå