Gå til innhold

Fine regnkåper til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor har de fine regnkåper som ser greie ut og ikke koster skjorta?

Skrevet

De har pene på noa noa, men de koster skjorta. Og så har ilse jacobsen noe fine. Og bergans (tror jeg), men alle disse koster skjorta.

Den på sparkjøp koster ikke skjorta, ser grei ut, men min skummer i regnet. Den er tydelgivis selvrensende. Genialt!

Skrevet

Det kunne jeg jo spesifisert! Er nok mer glad i litt nøytral kåpe, men den må også være litt stilig. Ikke noe a la Bergans sporty kåpe.

Skrevet

Jeg kjøpte en fin hvit en på Lindex, den kostet 300-400 kr og de hadde den i sort også. Sånn halvlang.

Skrevet

Jeg har leitet i et par år og har endelig funnet :-)

Jeg liker ikke Ilse sine. Noa Noa ble for bohemsk og vid. Bergans er kjedelig. Ja, ble aldri fornøyd.

Så fant jeg ei beige med hvite prikker i merket Tricot. Den er smal og figursydd, har belte, rekker til midt på låret og har litt store rustikke bronseknapper.

Fått masse skryt for den kåpa.

Skrevet

Selges den på nett? Hvilken butikk?

Hørtes ut som noe jeg bør sjekke ut! :)

Skrevet

Kjøpte min på Deguy, Kløverhuset senter i Bergen.

Skrevet

Ok, mener det er Deguy her i Stavanger også, så må ta meg en tur i morgen!

Får gå og kikke litt.

Skrevet

Jeg har en svart en fra Søs Jensen. Det er svart mønster i det svarte. Litt spesiell, men ikke så prangene. Ser nesten ut som en vanlig kåpe bare at den er regntett. Går til midt på lårene og er formsydd. Litt dyr da. Tror den kostet 1600kr...

Skrevet

De hadde noen når jeg var på EuroPris sist, vurderte om jeg skulle ha selv men endte opp med å være fornuftig. (har regntøy)

Skrevet

Jeg synes de har mange fine på sportsbutikkene. Jeg har en sort HH. Den liker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...