Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde dere siste 24 timer før det kom ordentlig i gang? Morsomt å sammenligne svar hvis mange svarer. Og samtidig interessant hvis noen har en formening om det de gjorde bidro til å sette i gang noe der inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble strippet fredag ettermiddag. Riene begynte et par timer etterpå. Så stoppet de opp i mange timer gjennom natten. Til slutt ble vannet tatt og da ble han født et par timer etterpå, lørdag formiddag.

Skrevet

Kan ikke si eksakt hvor lenge før,men begge gangene fikk jeg det hel for meg å vaske ned kjøkkenet!!!

SOv godt i timene før jeg våknet av riene/murringer:)

Skrevet

fikk et innfall av å få på plass aller siste tingene som å vaske biteringer, smokker osv og deretter satt jeg pal i en solstol heeeeeele dagen og la planer for hele den neste uka for denne babyen kom sikkert aaaaaldri (dette var 5 dager før termin) og så kom vi hjem og så film og jeg var usiiiiigelig trett og dumpa til sengs i 1-tiden og kl 3 på natta fikk jeg første rie og kl 13 på formiddagen var han ute:)

Må også nevne at bevegelsene til lillegutt denne kvelden før fødselen plutselig endret seg fra sparking og snuing hit og dit til bare å være rolige skli-bevegelser.......

Skrevet

Med nr 1 akte jeg ned Fløyen på kjelke, drakk sterk kaffe, gikk masse i trapper... (virket ikke, 12 dager over )

Med nr 2 hadde jeg masse sex! Spiste masse grøt med kanel, gikk masse på tur og i trapper. (kom 9 dager tidlig)

Skrevet

Vi hadde sex, 2 ganger (for første gang på flere måneder)- og noen timer senere kom første rie gitt;)

Dette var 2 uker før termin, og dagen før hadde vi vært på Ikea og handlet inn det aller siste babyutstyret, og da vi kom hjem sa vi på spøk at nå kunne hun bare komme, alt var klart. Samme kveld som jeg kjente de første svake sammentrekningene var vi på kino og Peppes, og snakket om at dette kunne bli siste gangen på lenge (og det viste seg jo å stemme ganske så bra;) - og jeg satt faktisk på kinoen og tok tiden på dem (regelmessige, men svake, ca 10 min mellom). Kl 01 den natten kom første skikkelig VONDE rie, og 15 timer senere var jenta ute=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...