Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 .. som lever lykkelig som foreldre den dag i dag? Retter ingen pekefingre, bare lurer av nysgjerrighet. Jeg tenker i utgangspunktet på de som fikk barn under ett år etter de traff hverandre.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Ble gravid 1 år etter at jeg traff samboer, og vi har det supert nå, 4 år etter, og gravide på nytt
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Ble gravid etter tre uker, vi holdt sammen i 11 år er skilt i dag, men verdens beste venner, og fikk tre barn til.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Vi ble gravide etter 3 mnd forhold. Nå har vi vært sammen i 4 år, med en straks 3 åring og baby i august:) Vi har det veldig godt sammen.
Ugl@ Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Vi ble gravide med en gang da vi ble i lag, hadde da kjent hverandre et års tid som venner i forkant. Ikke planlagt heller, men det var noe Nuvaring plunder. Jeg hadde en fra før også på 7år da, og da jenta vi fikk var 10mnd så ble jeg gravid igjen ( planlagt), nå fortsatt i lag og gift. Så det er mulig å få det til selv om det skjer litt utenfor plana og veldig tidlig i forholdet, men ikke noe jeg vil anbefale andre å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 Ble gravid første gangen vi hadde sex. Hadde vært sammen i 1,5mnd,men kjent hverandre i litt over 1 år. Vi har nå vært sammen i 10år og har 3 barn
Monajenten Skrevet 17. juli 2010 #7 Skrevet 17. juli 2010 Ble gravid etter 8 mnd og har det veldig fint sammen. Har snart vært sammen i fem år. Jeg har også et barn fra før som var under to år da vi ble sammen.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #8 Skrevet 17. juli 2010 ja vi ble gravid 1 mnd etter at vi møttes... eller vi hadde termin nøyaktig 10 mnd etter at vi møttes. Og forholdet vårt er helt supert. Jeg hadde et kjipt svangerskap med mange innleggelser, så det sier seg selv at vi fikk ikke pleid forholdet så mye mens jeg var gravid... og sexlivet blomstret ikke akkurat. Men nå når poden nærmer seg et år er alt flott. Men man har ikke garanti for noe.. Det er de som venter i 10 år med å få barn som det blir slutt mellom når barnet er 2 liksom.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #9 Skrevet 17. juli 2010 ble først gravid etter 8 mndr.. mistet.. og ble da gravide igjen etter 10 mndr i forholdet.. Ingen av disse planlagt ( gikk på en p-pille som ikek fungerte for meg) Vært sammen i 4 år, gift i 2 år og venter nr 2 nå..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #10 Skrevet 17. juli 2010 Vi ble sammen i august og fikk nummer en tidlig i juli året etter. August i år har vi vært sammen i fire år, og jeg venter nummer to i oktober. Det går strålende, og vi krangler sjelden. Har siden vi ble sammen flyttet fra en leieleilighet til en annen leieleilighet og kjøpte oss hus da småtten var et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå