Gjest Skrevet 17. juli 2010 #1 Del Skrevet 17. juli 2010 De siste dagene har jeg ikke vært helt i form. Har hatt hodepine, vært uvel (blir uvel av fysiske anstrengelser i liten grad- som å dusje eller gå på butikken, og en gang holdt jeg på å besvime), vært sår på kroppen, diare, vært slapp og sliten osv. Regner med at det er noe som går. Merker nå slappheten ekstra godt, sammen med magesmerter. Jeg vet liksom ikke helt om magesmertene er koplet til kun dårlig mage (noe jeg har spist, eller noe som går?), eller om det kommer som en reaksjon på noe annet som skjer i kroppen. Jeg har i dag hatt magesmerter som har gjentatt seg flere ganger. Synes selv at de har vært sterke når det har foregått, og hatt en slik knip i noen minutter, men så forsvinner det helt igjen. Dette uten at jeg har følt at jeg har fått noe luft i magen eller noe, kun magesmerter. Og det har vært over hele magen, både i området rundt magesekken, livmor og nederst av magen (forhåpentligvis i tarmene men dette klarer jeg ikke å skille- hvor vondten kommer fra). Regner med at dette er "tilfeldig" og har å gjøre med noe omgangssyke av noe slag, men magesmertene bekymrer meg litt, er selvfølgelig redd for at det kan ha noe med fosterer å gjøre. Har ikke hatt noen blødninger. Siden det er helg så får jeg ikke ringt legen min før mandag, men vet ikke om det er noe jeg burde gjøre noe med i det hele tatt? Bør jeg kanskje vente og se an til mandag? Magesmertene er sammen med en slapphet som gjør at jeg ikke orker å gjøre noe som helst, blir sliten og uvel av den miste anstrengelse. Noen råd/tips, bør jeg bekymre meg eller høres dette ufarlig ut? Er forresten 17+2 i dag... ikke kjent liv enda. Var på kontroll hos jordmor for 2 uker siden da alt var i skjønneste orden (fikk høre hjerteslagene også, det hørtes bra ut). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142100157-magesmerter-og-i-d%C3%A5rlig-form-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt 08 Jente11 Skrevet 17. juli 2010 #2 Del Skrevet 17. juli 2010 Det er nok sikkert ikke noe galt i forhold til den lille, men om jeg var deg hadde jeg ringt legevakt og fortalt nettopp det du har skrevet her. Kanskje vil du få en forklaring av dem? Om det er noe som går og om smertene dine høres normale ut. Og om du plutselig skal få mer smerter har de lagret at du kontaktet dem sist, og min erfaring er at de lettere tar imot deg andre gang du ringer enn første... Uansett føles det ofte bedre å få kontaktet noen og få råd, og det er jo nettopp dete de som sitter på legevakta er trent til å gjøre. (Selv om de ikke kan svare på alt) Lykke til og god bedring! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142100157-magesmerter-og-i-d%C3%A5rlig-form-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-142100184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #3 Del Skrevet 18. juli 2010 Takk for svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142100157-magesmerter-og-i-d%C3%A5rlig-form-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-142104142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå