nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 .. mer nedpress enn normalt... kynnere ofte.... magen veldig hard... ikke spesielt vondt....murring i lår og rumpe.... Mon tro om det skjer noe snart ???? Fikk en sånn "nå skjer det følelse"..... ca tre uker igjen...
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Oi,oi spennende!! Lykke til og krysser fingre for deg! -Jeg vil også!!! Men, her er så stille så stille.......
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2010 så et anna innlegg her... flere som føler omtrent som meg... kunne hengt meg på den.... men får bare vente å se.... :-) Lykke til når ting måtte skje for deg også !!
KineMarie Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Jeg er på tredje dagen på overtid og har det på samme måte. Hååper det skjer noe snart!
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2010 KineMarie gir meg hååååp :-) Men det er ikke sånn som det var...... :-((( håper natta bringer meg en hyggelig overraskelse :-)
snart5barn Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 He, he kanskje,skjer det noe??? Hvis du vil at det skal skje noe så ,sett på tekno eller hipphopp musikk og dans:) Dette har jeg gjort fire ganger før ca dagen før termin, og vips så har de kommet på termin datoen alle sammen. Ikke missforstå, du behøver ikke og hoppe ,men dans og beveg deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå