de_to og den lille Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Var på butikken i sted og gikk forbi godtehylla, men det var ingenting som fristet. Kjøpte heller frukt og grønnsaker. Men jeg HAR SÅ LYST til å ha lyst på sjokolade og potetgull og cola og alt sånt som var kos før graviditeten...
*Nøtta* Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Jeg hadde det sånn intil uke 18/19... men så...SÅ gikk det ad dundas! Og nå har jeg kun lyst på godteri! Så mitt tips,nyt det mens du kan.
Seriøst Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Hehe, må si meg enig med nøtta her ja... Helt frem til uke 23 så hadde jeg ikke lyst på noe sjokolade eller godteri. Nå er jeg i uke 29 og kan ikke si det samme lenger nei...
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 He, he kjenner meg veldig igjen!! I går var det fredag og da pleier det i være smågodt, men neida det ble gulerøtter og dipp!! Jeg ler litt jeg da;-) Vittig da jeg egentlig er kjent som sjokomonster;o)
Margarita -- Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Akkurat som å høre meg selv! Uke 20 nå, og lysten melder seg sakte og gradvis, dessverre.. Vær gang vi skulle bort på kosekveld, hadde jeg med grønnskaer o gdip, og ingen ting annet fristet. Heldigvis frister alt sundt ennå, men også litt av det andre. Og jeg kunne spise 3 sjokolader om dagen før, nå brekker jeg meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå