ToSmåTroll Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Tok 1 test i går, svak,svak strek¨. Tok en CB i dag, kjempe svak strek som bare er blitt sterkere utover dagen(vet jeg ikke skal lese av etter 10 min:). Måtte selvfølgelig ta en til, denne gangen QR, kom bare kontrollstrek, måtte jo titte på den igjen, og nå er det jammen to streker( etter 5 min hadde gått). Er fortsatt veldig tidlig å teste for min del, men kan jo si at jeg gjorde en stor feil, med en kar som utga seg for å være noe annet enn det han er:( Er det stor sannsynelighet at tre forskjellige merker slår ut som gravid etter tiden , hvis man ikke er det? Trenger heller ikke kjeft, for jeg er helt klar over at deg har vært veldig dum:(
to til tre Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 I utgangspunktet vil vel ikke en graviditetstest slå ut som "gravid" hvis man ikke er det, siden man ikke har store nok mengder HCG i kroppen når man ikke er gravid. Det er vel heller omvendt; den kan være usikker, nemlig at den slår ut som "ikke gravid" når man likevel er det (fordi HCG- nivået ikke er høyt nok enda). Du kan lese på pakken hvor høyt nivået må være før den reagerer, har sett på CB at det er 25, og dette er ganske lavt. Du er nok mest sannsynlig gravid, men hvis du venter noen dager og tar en CB der det står "gravid" eller "ikke gravid" i displayet så er det mye lettere å tolke i hvert fall... jeg liker ikke disse strekene som kan tolkes i det uendelige lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå