Gå til innhold

Kommet over fra 1 trimester nå :) Men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så rart...er "bare" i 13 uke, så blir liksom litt midt i mellom..er over de første skremmende ukene og det er jo flott, men enda ikke kommet dit hvor magen vokser eller jeg kjenner bevegelser...føles rart bare :) Flere her som nettopp har byttet trimester? Og, føler dere litt det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her! Gubben kjenner spesielt på at vi er midt i mellom siden alle driver å prater om babyen. Det er litt uvirkelig enda siden magen er like liten som før og vi ikke har sett den enda. Tipper det kommer seg etterhvert da ;)

Skrevet

Har ikke fortalt til så mange enda jeg da, siden jeg bestemte meg for å vente med å fortelle datteren min. Litt redd for at noen andre skal fortelle henne det i stedet for meg..Men, når hun kommer hjem fra faren sin på fredag skal jeg få fortalt det, eller hvertfall i løpet av helgen :) Da blir det nok litt annerledes :) Og siden kvalmen har gitt seg, og ingen "vanlige" 2. trimester-plager har kommet enda, føler jeg meg liksom ikke gravid. Men, vet jo at jeg er det :) Venter bare på spark ol nå :D

Skrevet

Vi har fortalt det til nærmeste familie, pluss noen av våre tanter og onkler og søskenbarn. Vi bor desverre veldig langt fra resten av familien :/ Tenker vi ikke forteller det til flere nå- de spør vel når magen begynner å kommer ;) Ja det skal bli veldig godt å kjenne de første livstegnene. Har heller ikke jordmortime før 11. august så vi får jo ikke høre hjerteslagene til den lille på en stund. Er datteren din gammel da?

Skrevet

Hun er 6 år :) Gleder meg til å fortelle, siden hun har mast litt om baby :)

Har time hos jordmor 4 aug vi, det blir moro :D

Skrevet

Så morsomt :) Det blir sikkert veldi spennende for henne :) Og du får helt sikkert god hjelp når den nye blir født ;)

Skrevet

Regner med hjelp derfra ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...