Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Fikk et brev I posten I dag og jeg er en smule opprørt.Er i gang med nytt IVF forsøk og er ikke helt sikker på om det er hormonene som gjør meg opprørt eller om jeg faktisk har grunn til å vœre frustrert.Så jeg vll sette pris på noen synspunkter.

Vi skulle ha et fryseforsøk i juni i år, og dro til klinikken for scan på dag 11 i min cyclus og skulle ha insett av frosne egg 2 dager senere. Vi fikk beskjed om å ringe inn dagen etter for å sjekke hvor mange av eggene som hadde overlevd opptining.

Da jeg ringte dagen etter fikk jeg beskjed om at ingen av de 6 eggene hadde overlevd, og at dette ble sett på som at avbrutt forsøk.

Dette var siste gang jeg hørte fra klinikken. Så jeg ble litt overasket da jeg i dag fikk et brev fra et innkrevningsfirma med besked om å betale full pris for fryseforsøket umiddelbart.

Jeg har ikke snakket med kilinikken enda siden det er lørdag, men som jeg nevnte jeg er i gang med nytt forsøk lokalt her hvor jeg bor og nedregulerer akkurat nå. Og som de fleste av dere vet så er man akkurat ikke helt seg selv når man er på hormoner.Så jeg vet ikke om jeg over reagerer eller ikke.Men jeg er litt lei meg, det er ikke den sorten av påminnelser man vil ha når man er i gang med nytt forsøk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142099816-rett-til-%C3%A5-vre-oppr%C3%B8rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner du er opprørt siden klinikken har sagt at dette var et avbrutt forsøk. På klinikken jeg bruker regnes et forsøk som avbrutt kun FØR eggene blir tatt ut. Prøv å ring klinikken på mandag, og hvis de ikke vil svare deg, så ring innkrevingsfirmaet og fortell hva klinikken hadde sagt til dere.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...