Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...5 uker igjen, og jeg kan sove hele dagen! har masse småtterier jeg har lyst til å få gjort før bebisen kommer, men selv om jeg har ferie nå, så har jeg virkelig ikke ork til noe som helst! Flere som har det slik? Noen som har noen tips om hva som kan gi litt mer energi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, føler med deg.. Er 35+4 å er helt ødelagt om dagen.. Har heldigvis gjort alt klart nå siden jeg fødte 5 uker før tiden med førstemann, så har heldigvis ikke det hengende over meg lenger..

Men husarbeid, 3 åring som krever sitt og alt som hører med sommerferie tærer kraftig på når jeg sover max 2 timer om natta pga. maserier og halsbrann\sureoppstøt! hehe huff.

Nå er beina FULLE av vann å.. Haha, det er herlig å være gravid dere:D

i morgen er det dyreparken i kristiansand, å det kan bli en _smule_ interessangt!!:D Hoho. Ønsk meg lykke til:)

Skrevet

hei, har vært / er sånn selv jeg. føler meg så daff og trøtt, har igjen 2 uker til termin.

Eneste jeg skal gjøre er å slappe av, hjemme og når jeg er ute. (selv om det ikke er så lett).

Tar livet heelt med ro, null stress og alt går sakte, det er ganske deilig egentlig.

Skrevet

Har 5 uker igjen selv, og lurer av og til på hvordan de siste ukene skal bli siden jeg er så slapp allerede nå.

Ikke noe tips å komme med desverre, men jeg gjør som jeg selv føler for om dagene - tar ting i mitt tempo, så får andre bare godta det. Har forsåvidt lite avtaler med andre, så er vel helst samboeren som må godta det. Han ser det begynner å bli tungt, så er litt mer velvillig til å hjelpe til nå - og det setter jeg pris på!

Skrevet

Veldig got å ha en støttende part oppi dette, som ser at å planlegge altfor mye ikke er greit:) Men heldigvis er alt handlet inn og vasket og i orden, hadde bare tenkt i hodet mitt at jeg skulle fått sjauet litt i kjøkken og badeskap før knøttet kommer...men men, den bryr seg vel ikke om litt rot:) er man trøtt så skal man sove sa jordmor, og d følger jeg til punkt og prikke..

Skrevet

slle ønske det var så lett at man bare kunne lagt seg ned å sove hver gang man er trøtt, men med en aktiv 3-åring i hus som har ferie fra bhg i 4 uker og en pappa som jobber ekstremt mye og lange dager for tiden så er det umulig....

MEN; det er jo normalt å være trøtt og sliten på slutten, men det KAN jo også være en annen årsak da; f.eks litt lite jern i kroppen...

Har selv tomme jernlagre og ble satt på jernkur av legen, men sluttet på det da JM sa det kunne forgifte babyen. Var av jern i 14 dager og når jeg var tilbake til fastlegen nå på torsdag så ble legen ganske sur for dette og sa at jeg MÅTTE ha jern i kroppen, men for sikkerhets skyld tok hun en ny blodprøve av meg. Mest sannsynlig må jeg på jern igjen og da ville energien komme krypende tilbake sa hun:I)

Skrevet

henger meg på her jeg også!!

trøtt og sliten for tiden, null energi føles det ut som! gullet i magen herjer på og jobber seg nedover. Stikker, murrer, ondt i ryggen og lyskene, økt utflod, og jeg går med en følelse ( eller kanskje det er et ønske) om at det kommer til å skje noe snart!!! Begynner å bli en smule lei av å gå her og ikke kunne gjøre noen ting...ja jeg vet jeg er heldig som er gravid og har kommet så langt, ikke alle forunt det...men jeg trenger å syte litt innimellom kjenner jeg....:)

Blir jo smårar av å gå å kjenne på tegn og symptomer...må legges til at jeg har 3 uker igjen enda...eller nærmere 2 hvis jeg tar utgangspunkt i min term.dato:)

Lykke til jenter!! i mellomtiden får vi vel bare smøre oss med tålmodighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...