Gå til innhold

Baby 9 mnd kommer seg ikke frmover enda!! andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 9 1/2 mnd nå.. Han har enda ikke fortstår hvordan han skal klare å komme seg fremover. Men han vil så inderlig, når han forstår at det bare går bakover tar han ofte til tårene og blir irretert!

Han ligger bare på magen, og skuer seg bakover, og rundt i ring! Jeg vet at det er vanlig at de begynner med det først. Men det begynner å bli en god stund siden har begynte med det.. Ca 3 mndr siden. så jeg begynner å bli litt stressa og bekymret for dette...

Andre som har så "gamle" unger som ikke klarer å komme seg framover enda?? Er det noe jeg kan gjøre?`

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremover skulle det selvfølgelig stå :)

Skrevet

Ta det heeeeelt med ro! Det kommer snart! jenta mi på 9 mnd er akkurat lik!

Skrevet

Det kommer nok skal du se :)

Vi la jenta vår på et flisgulv på badet, da fikk hun bedre tak og det ble lettere for henne å åle seg fremover. Da fikk hun plutselig fart på seg. Kanskje han ikke får godt nok tak til å dra seg frem?

Uansett, så er det han ikke utenfor normalen, men skjønner jo at du blir stresset når alle rundt babler om at deres babyer nesten går i en alder av 9 mnd.

Skrevet

IKKE stress med dette....! Jeg vet det er lett å si, jeg var helt lik selv da min jente (nå 3 år) var "treg" i utviklingen (i mine øyne).

Hun rullet fra rygg til mage først da hun var ca 9-10 mnd, så du kan tenke det hvor stressa jeg var. Etter det gikk det slag i slag med rulling, kryping og tilslutt gåing.

Alt til sin tid! :)

Skrevet

Min er 11 mnd og verken åler eller krabber. Men han har begynt å komme seg litt fremover med en merkelig teknikk som minner om en blanding av rompeaking og krabbing. Har nytt det til nå at han holder seg på ca samme plass, men nå er han veldig utålmodig så nå blir det godt for han når han endelig begynner å skjønne det:)

Skrevet

Gutten min blir 9 mnd imårra og har nettopp lært seg dette. Han har også kommet seg bakover, og blitt VELDIG frustrert og tatt til tårene.

Stressa også en del, men pressa ikke lillegutt. Alt kommer til sin tid, selvom man ikke vil at barna skal henge etter de andre barna.

LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...