Gå til innhold

Venter egentlig på mense.n...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...sånn at syklusen kommer i gang og vi kan starte systematisk prøving for alvor.

Hvordan var deres sykluser etter fødsel?

Jeg hadde svakt brunrosa utflod (mest på dopapiret) i ca 3 dager 31. mai. Så hadde jeg eggløsning 9. juli (måtte bare prøve en av testene i testsettet) og etter 5 dager var det igjen litt rosa utflod som varte i ca 3 dager. Er det vanlig med noen runder med spotting før mensen kommer i gang? Pleide ikke å spotte før. Var ganske regelmessig med 24-26 dagers syklus.

Ammer fortsatt, ikke så ofte om natta. For tidlig å teste ennå, mensen må vel komme nå som jeg har hatt eggløsning. Eller er går det an med "luresykluser"? Positiv EL-test, ikke gravid og heller ikke mens???

Tror ikke jeg er gravid; holdt på i nesten 2 år før spiren satt så har ingen forhåpninger om at det skal være lett denne gangen heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde eggløsning 9. juli er det både tidlig å teste og å vente mens. Regn med at det går ca 14 dager fra eggløsning til mens.

Når man fortsatt ammer, er det ikke uvanlig at syklusen er litt ustabil. Men så lenge man har eggløsning så skal man få mens(etter ca 14 dager), og man kan bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...