mandalay Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Både Familieklinikken og Ultralydklinikken på Lysaker er stengt i juli. Noen som vet hvor man kan ta ultralyd de neste ukene? Et sted med bra utstyr! Jeg tok 3D ultralyd for ca 1 mnd siden på Lysaker og var veldig fornøyd. Fikk det plutselig for meg at jeg har veldig lyst til å ta en til, og de anbefaler jo at man gjør det før uke 34, så tiden begynner og renne fra meg...
Mamma_til_isabella Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Molnar på Oslo city har åpent i juli=) Han er veldig dyktig syntes jeg og jeg har fått flotte bilder fra han:)
Rufsitufsi Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Jeg kan også anbefale Dr.Molnar på Oslo City Legesenter. Vi var kjempefornøyde med han og bildene vi fikk med hjem. Bare vær obs på at han kan være litt direkte og alvorlig i sin væremåte, stikk motsatt av han på Lysaker. Men han er utrolig dyktig og kan sakene sine, så hvis han ikke har tatt ferie kan du dra til han:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Ååå, jeg også vil!! hehehe. Kan liksom ikke få sett meg mett på lilleknøtt i magen, dessuten hadde det vært så greit å se på om hun vokser som hun skal, og om alt ser bra ut ellers også. Meeen, det er jo så dyyrt...sukk. Dilemma. Har jo fint råd, men føler at det blir litt "sløseri" også, så nærme fødselen. Ikke lett altså Men kan ihvertfall anbefale deg Dr Molnar på Oslo City legesenter jeg også; var der i uke 20 og fikk allerede da fine bilder=) Han snakker gebrokkent norsk og har sin egen litt "røffe" stil, men så lenge man er forberedt på det, blir det en fin-fin opplevelse med flotte bilder på storskjerm på veggen. Han er jo også en av de fremste ekspertene på 3D-UL og fosterdiagnostikk her til lands, så at han kan sakene sine, DET er det ingen tvil om. Men som sagt, litt dyrt, 1400 kr:/
mandalay Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2010 Tusen takk for svar jenter! Enig med deg Lykkelig&gla, det er litt unødvendig og luksus å ta en ny ultralyd så nære termin. MEN det er så kos å se snuppa! Sitter innimellom og titter på videoen fra sist, og det hadde vært moro å se hvor mye hun har utviklet seg, hvordan hun ligger etc. Mye har jo skjedd på 1 mnd. Får se om jeg klarer å holde meg eller om jeg ringer på mandag...
Corneliuss Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 Hei mandalay! Og lykkli! Tilbake, mandalay - eller fremdeles på ferie? Kos dere med ul dere. Er jo så gøy å ha i etterkant - og så bruker vi kanskje ikke så mye på ferie i år som vanlig heller?? Hi hi. Jeg snakker for "sløseri for en gang skyld". Ta det fra en økonom. Hi hi. Stor klem
mandalay Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2010 Hei på deg:-) Føler ikke helt at ferienudsjettet er sprengt i år nei. Hadde normalt hatt et høyere vinbudsjett enn en' 3D ultralyd til, så Mrs Økonom, du har et poeng:-) 2 uker ferie igjen! Reiser til Stavern i morgen. Håper formen din er ok i siste rugeperioden! Nå er det virkelig ikke lenge igjen for deg:-) Hilste foressten på en liten tass på 1 mnd i dag og da skal jeg si deg at hormonene tok overhånd- tårer og greier. Gleder meg! Fortsatt god sommer!
Corneliuss Skrevet 17. juli 2010 #8 Skrevet 17. juli 2010 Å, så koselig!! :-) noen venner av oss har også akkurat fått. Gleder meg til å besøke. Blir nok veldig virkelig da plutselig. Gråt bare jeg så bilde av det lille nurket. He he, noen som sa noe om hormoner her?? Gruer fødsel men gleder veldig til å møte henne! Nyt stavern! Er så koselig der. Skal nok en tur til tønsberg neste uke. Gleder meg allerede. Stor klem
Corneliuss Skrevet 17. juli 2010 #9 Skrevet 17. juli 2010 Hei mandalay! Kom på en ting. Om du skal til stavern så kjører du jo forbi Tønsberg. Et av de aller beste stedenejeg har vært er hos Kvinnedoktoren i Tønsberg. Han er overlege, superflink til å ta seg god tid, gi opplevelse og har det aller beste utstyret. Dessuten koster hanmye mindre. Tror 700 el 900 kr. Kan sende deg visittkortet hans så kan du ringe om det passer inn i reiseplanene. :-) m
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå