Gå til innhold

KVISER!!!!

Maibaby:)

Anbefalte innlegg

off hadde en spontanabort for snart to uker siden, var 7+4 på vei.... har aldri vært plaget med kviser på brystet/ryggen før, men etter jeg ble gravid fikk jeg ganske uren hud.... og det har fremdeles ikke gått bort!!! alle andre symptomer har jo forsvunnet.....

noen som har erfaring med dette??? hvor tid forsvinner de forhåpentligvis???

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Hei. Jeg hadde en MA i vår, og opplevde at jeg fikk masse kviser på skuldrene og øverst på ryggen. Store stygge kviser. Ikke spesielt morsomt når det ble varmere i været og en har lyst til å ta av seg litt. Det har blitt bedre nå, men vil tro at det var hormonene som gjorde at det ble slik. Det er jo en del hormoner som skal ut av kroppen etter svangerskapet, og det tar litt tid før kroppen er tilbake til normalt igjen. Hos meg avtok kvisene når kroppen begynte å fungere som normalt igjen, noe som tok ganske lang tid.

Jeg hadde SA for 4 uker siden og har også opplevd masse kviser på ryggen etter det. Sliter litt med ansiktet også, men ikke like mye. Har egentlig slitt litt etter jeg sluttet på pillen i april, men det har vært verst nå de siste ukene. Venter på at jeg skal få mensen og kroppen tilbake til normalen snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...