Gå til innhold

Søker dagmamma i Ytre Sandviken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg heter Fanny, jeg er en 24 aar gammel fransk jente som bor i Bergen.

Faktisk skal jeg bor fra den 29. august i Sandviken. Jeg har jobbet i en barnehage her i Bergen, og har erfaring med barn ogsa i Frankrike.

Det er bra for meg aa passe paa barn fordi jeg kan studere norske min, eller bare ble kjent med kultur.

Jeg hadde ogsa en lille bror naar jeg var i Frankrike og jeg var veldig glad i aa være med han.

Vi kan treffe en gang hvis du vil :), her er telefon nummer min, 95 11 37 13, du kan bare ringe til meg naar du vil.

Med vennlig hilsen, Fanny Scherrer

• 1 måned senere...

Hei!jeg er en jente på 17 år som gjerne ønsker å jobbe som dagmamma!:-) jeg bor i sandviken i egen leilighet(sammen med kjæresten min).Har hage,park rett i nærheten og flotte tur muligheter.jeg elsker og være ute og gå tur!jeg er veldig voksen for alderen og 100% til og stole på!har vært barnevakt siden jeg var 10 år og passet en rekke barn opp igjennom.Har også vært utplassert i barnehage flere ganger og fått veldig positive tilbakemeldinger!jeg kommer kjempe godt overens med de eller fleste barn og elsker og være med de.håper på svar så vi kan snakkes nærmere :-) kan nås på [email protected] eller 45616681.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...