Gå til innhold

noen som kan anbefale et landlig og barnevenlig sted å bo på østlandet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på hvor det er finest, billige hus, man får gjerne litt hage og eiendom med, og gåavstand til skole for barna, og helst litt landlig :)

takker for svar ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sande i Vestfold:)

Og Svelvik da, et steinkast unna.

Skrevet

Områdene rundt Ski.. Tomter - billig, flott lite sted og landlige omgivelser. Kråkstad - samme som i Tomter. Askim? rimelig, pent, koselig og om man ikke legger seg midt i sentrum er det mange flotte hus med hage og div... alikevel kort vei til skoler, butikker osv... se litt på finn.no Masse flott ;)

Skrevet

Om du flytter deg til andre siden av Oslo faller boligprisene ganske kraftig. Det vil si vest/sørvest for Oslo. Lier (litt dyrere), Drammen, Nedre- og Øvre Eiker for eksempel. Naturskjønne og rolige boområder og en hel haug med bademuligheter!

Skrevet

På rising i skien :)

Mye natur samtidtig som det ikke er lang til skole, barnehager, butikker osv. Man får alt på et sted :)

Fint miljø for barn å vokse opp, ganske rolig og barnevennlig strøk.

Skien er en liten og veldig fin by. samt billig :)

Skrevet

På Fåberg rett nord for Lillehammer.. Mange boligfelt og noen gårder i området.. Mye aktivitet å finne på for barna på fritiden.. kort avstand til badeanlegg.. Samt hunderfossen og Lilleputthammer .. Midt i blinken for oss i hvertfall

Skrevet

Stavern i larvik!

Nydeligere sted finner du ikke. Hus koster det samme der med full hage og alt som vi betaler for en 70kvm leilighet i bergen :P

Har hele familien min i stavern, elsker å reise dit :)

Skrevet

Vi har trålet finn.no fra Strømmen/Lørenskog til Ski/Langhus og nå ser det ut til at vi har bestemt oss for Drøbak. Heng dere på:)

Vi skal i så fall kjøpe et boligprosjekt som står ferdig om 9 mnd. Det ser landlig ut, med stor rideskole, skog og strand i nærheten. Samtidig rett ved skolen og 15 min å gå til sentrum. Kan ikke si noe om stedet da vi ikke har bodd der enda, men ser veldig fint ut. Og har kun hørt positive ting om Drøbak.

Skrevet

Hei

Nesodden et fantastisk sted å vokse opp i. Sjø, skog og mark. De som vokser opp her kommer ofte tilbake når de skal etablere seg. 25 min fra Oslo med båt som går som ei klokka.

Lykke til

Skrevet

En liten kommune som heter Røyken, ligger mot Hurum og Drøbak. 15 min unna Drammen og 15 min unna Asker. Lokalt, men litt ute på landet! Veldig rolig og landlig område, et perfekt sted for barn å vokse opp i :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...