3barns-mamma <3 Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 lurer litt på hvor det er finest, billige hus, man får gjerne litt hage og eiendom med, og gåavstand til skole for barna, og helst litt landlig takker for svar )
trudekua Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Sande i Vestfold:) Og Svelvik da, et steinkast unna.
Gjest Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Områdene rundt Ski.. Tomter - billig, flott lite sted og landlige omgivelser. Kråkstad - samme som i Tomter. Askim? rimelig, pent, koselig og om man ikke legger seg midt i sentrum er det mange flotte hus med hage og div... alikevel kort vei til skoler, butikker osv... se litt på finn.no Masse flott
Miss Snow Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Om du flytter deg til andre siden av Oslo faller boligprisene ganske kraftig. Det vil si vest/sørvest for Oslo. Lier (litt dyrere), Drammen, Nedre- og Øvre Eiker for eksempel. Naturskjønne og rolige boområder og en hel haug med bademuligheter!
Ijea *Fødeklar* Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 På rising i skien Mye natur samtidtig som det ikke er lang til skole, barnehager, butikker osv. Man får alt på et sted Fint miljø for barn å vokse opp, ganske rolig og barnevennlig strøk. Skien er en liten og veldig fin by. samt billig
Galskapens overhode Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 På Fåberg rett nord for Lillehammer.. Mange boligfelt og noen gårder i området.. Mye aktivitet å finne på for barna på fritiden.. kort avstand til badeanlegg.. Samt hunderfossen og Lilleputthammer .. Midt i blinken for oss i hvertfall
Fru.Antonsen Skrevet 17. juli 2010 #7 Skrevet 17. juli 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=22253720 Fredelige stille barnevennlige trygge omgivelser men likevel kort vei til Jessheim, Gardermoen og Oslo
Oppnedx2 Skrevet 17. juli 2010 #8 Skrevet 17. juli 2010 Stavern i larvik! Nydeligere sted finner du ikke. Hus koster det samme der med full hage og alt som vi betaler for en 70kvm leilighet i bergen Har hele familien min i stavern, elsker å reise dit
tingeling78 Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Vi har trålet finn.no fra Strømmen/Lørenskog til Ski/Langhus og nå ser det ut til at vi har bestemt oss for Drøbak. Heng dere på Vi skal i så fall kjøpe et boligprosjekt som står ferdig om 9 mnd. Det ser landlig ut, med stor rideskole, skog og strand i nærheten. Samtidig rett ved skolen og 15 min å gå til sentrum. Kan ikke si noe om stedet da vi ikke har bodd der enda, men ser veldig fint ut. Og har kun hørt positive ting om Drøbak.
andy69 Skrevet 20. juli 2010 #10 Skrevet 20. juli 2010 Hei Nesodden et fantastisk sted å vokse opp i. Sjø, skog og mark. De som vokser opp her kommer ofte tilbake når de skal etablere seg. 25 min fra Oslo med båt som går som ei klokka. Lykke til
Cessus Skrevet 20. juli 2010 #11 Skrevet 20. juli 2010 En liten kommune som heter Røyken, ligger mot Hurum og Drøbak. 15 min unna Drammen og 15 min unna Asker. Lokalt, men litt ute på landet! Veldig rolig og landlig område, et perfekt sted for barn å vokse opp i :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå