♫røverdøtreog♪røver Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Murrer det litt?? Kan det være? Litt mensen-vondt? Nei, borte. Eller? Presser og stikker litt? Off, altså. 2 dager til termin og så lei, så lei....
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 har det akkurat på samme måte... har 12 dager igjen til termin, og skulle gitt hva som helst for en tegningsblødning eller at vannet går eller at noe skjer.... er jo litt lei av å kjenne etter på alt hele tiden,... oi va det en skikkelig kynner? hmm hvor lenge varte den? osv osv gjør mitt beste for å ikke bli sprø av å vente men, er ikke lett det
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Hos meg murret det kun littegrann i ett par dager for så å stoppe helt opp 6 timer før det satte igang med et smell!! Vasket trappen og spiste en fet middag den dagen. Venter spent på dere! Stooor klem
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 hehe ja katta her har det ikke vært noen trappevask enda, men driver egen butikk så va på jobb i går, malte gutterommet her endag. løp noen runder på ett hundekurs forrige helg men det er lissom ingenting som kan få lille oskar til å melde sin ankomst...... tips taes i mot med takk, gubben er i alle fall kjempe klar for å prøve den tradisjonelle metoden med litt sex... hehe men jeg føler meg ikke kjempe sexy å klar for det kan du si
mo9x Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Melder meg inn i klubben for "den som holder på å bli sprø av å vente". Har 12 dager igjen til termnin, men har hatt slike kynnere, mensvondter, stikkinger osv osv i et par-tre uker. Våkner hver natt omtrent av at det kniper, og begynner å telle... Men så går det over og jeg sovner igjen.. Hvor lenge kan man egentlig gå slik før det setter i gang? Jeg kommer snart ikke til å reagere engang, kroppen roper ulv-ulv til jeg slutter å høre..! Hehe Lykke til hele gjengen, snart er vi mammar alle sammen! Ungene kommer når de kommer!
noepågang FØDT Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 termin i går, har vaska trapper, golv, tørka støv høgt og lavt, støvsuga, bakt, skifta på senga, hatt massa "god" sex (glede mæ tel magen e vekk, den begrense litt no.. ) spist god krydra mat, slappa av i badekar, gått tura og ja U NAME IT.. men ingen rie eller vannavgang... E dritlei!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2010 Åååå, godt det er flere enn meg =) Mannen her er også klar for å "hjelpe til" litt, og mener jeg skal bytte ut den schvææære gulvputa jeg har mellom beina når jeg sover, med han... =)) Blir jeg desperat nok, så kanskje...hmmmm
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 17. juli 2010 #8 Skrevet 17. juli 2010 Melder meg inn i klubben for "den som holder på å bli sprø av å vente"!!! Nååå er jeg klaaaaar!!!
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 17. juli 2010 #9 Skrevet 17. juli 2010 Yes, vet hvordan det er! 2 dager på overtid her, men nå tror jeg faktisk at det skjer noe... Hatt regelmessige kynnere siden i går ettermiddag. Ut på kvelden i går kom de jevnt og trutt med 4-6 minutters mellomrom. Resten av slimproppen gikk også. Fortsetter i dag, men nå gjør det bra vondt i ryggen og magen.Kniper skikkelig. Uregelmessig enda, men varer opptil 1 min. Ang.trappevask og husvask, er jeg usikker på hvor mye det hjelper. Jordmoren som jeg har vært til akupuktur hos nå, sier at en dag eller to før fødselen, frigjør barnet seg fra mor på en måte, og mor får energien tilbake. Derfor føler mange for å vaske rett før fødselen starter. Er ikke vaskingen i seg selv som gjør at ting skjer.Jeg våknet nemlig opp med en INTENS arbeidslyst over meg i går, vasket som bare det, og i dag sitter jeg her og kan ikke skjønne annet enn at jeg må være i gang. Kjempemasse lykke til til dere andre, håper det skjer noe med dere snart:-))
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 17. juli 2010 misunner deg, arw1 - lykke til nå altså =))
vimsa .-) på overtid Skrevet 17. juli 2010 #11 Skrevet 17. juli 2010 melder meg inn her jeg også.... og jeg har jo nesten to uker igjen til termin, så jeg kommer vel til å klikke totalt innen det skjer noe he he he... hadde masse tak i ryggen igår og forhåpningene mine gikk i taket.... men da unga var lagt roet det seg heeeelt ned igjen. svarte altså. da blei jeg skikkelig skuffa. tror forresten han har lagt seg med rompa ned igjen her... skal på kontroll på tirsdag. spennende å se... lykke til til oss alle sammen!!!!
mo9x Skrevet 17. juli 2010 #12 Skrevet 17. juli 2010 Hvis jordmora di har rett i det, Arw1, sier jeg bare: ARBEIDSLYST, KOM TRENG DEG PÅ!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå