♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Hva og hvor mye spiser deres på 8 måneder?
Trultetryne Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Pupp, pupp, pupp, pupp og pupp - og gjerne enda mer pupp! Men det begynner å løsne litt.. Middag går ganske greit, grøt er litt verre, men det kommer seg!
lille mini til mamsen Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 hei hei Sønnen min blir 8mnd den 20, og han spiser 10 skjeer grøt + 150 ml mml til frokost, en halv brødskive og youghurt + vann til lunsj, ett helt middags glass + vann til middag, og 10 skjeer grøt+ 150 ml mme til kvelden. Han drikker litt melk før hver lur. Vet ikke om det er mye eller lite jeg. Men han sier ikke nei takk til mat ihvertfall.
Propellll ♥ Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Får ei flaske mme ca 165 ml når vi står opp + litt grøt etter en liten stund. Lunch: litt frukt og 165 ml mme (har prøvd litt skive) Middag; ca 1 middagsglass eller tilsvarende mengde hjemmelaget + vann å drikke Kvelds; 1 porsjon grøt + 100 ml mme Drikker vann gjennom hele dagen. Til middag bruker vi potet, grsaker, ris, kylling, torsk, sei, krydder, litt olje ++ Bruker fullkornsgrøt og havregrøt
abella Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Det varierer hva han får. Jeg lager maten selv og en typisk dag kan se slik ut: Frokost: Havregrynsgrøt av ca 100 ml vann med eple og pæremos + ett egg Lunsj: En skive med leverpostei + fisk eller kylling og grønnsaker (ca 70-80 gram til sammen) Middag: Kjøtt eller innmat (lever eller hjerte) + grønnsaker (ca 100 gram til sammen) og litt frukt eller bær til dessert Kveldsmat: Quinuagrøt av ca 100 ml vann med aprikos og blåbærmos og knuste linfrø + banan og avokadomos Får vann til alle måltider og drikker ca 500 ml mme i løpet av dagen i tillegg. Omtrent all mat han spiser er økologisk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå