Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg og samboeren prøver å bli gravide. Har dere noen bra forslag til oss? Det skjer ingenting:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dere prøvd lenge? jeg er ikke så god på ting og gjøre for å få det til.. for jeg har ganske lett for å bli gravid. men jeg har veldig orden i syklusene mine.. og bruker EL tester for å finne ut når jeg har EL.. mulig dere også gjør dette. men jeg har ikke noen andre tips enn som så. også selvfølgelig dette med å ha bena i været litt etter at man er ferdig med samleie.

Skrevet

Har prøvd ei god stund. je er 23 og han 39, kan det ha noe med alder å gjøre? Har slik EL tester men har to forskjellige.. En slik clearblue og en annen je kjøpte på nette. Den clearblue viser at je itte har eggløsning og den andre viser je har det. Hvem burde jeg stole på? Akkurat nå så har je hatt ømme bryster, vondt under navleregionen, kvalme og magen føles så "oppblåst" ut. Har itte tatt en test men er så redd for å bli skuffet:(

Skrevet

jeg har akkurat fått clearblue fertilitetsmonitor som skal være veldig bra, spesielt for sliterne så kanskje det kan være en god ting å innvestere i.

Om dere har prøvd i mer enn et år så ville jeg også gått til fastlegen og fått henvisning til utredning for barnløshet.

Akupunktur er også noe som anbefales av mange.

Ellers finnes det bidronninggele som taes fra første dag i syklus og fram til EL, den skal fremme EL og forsterke den, så etter EL kan du ta wild yam i en uke som skal hjelpe og feste egget eller noe sånt.

Slimløsende hostesaft er også brukt med hell, den brukes på samme måte som bidronninggele.

Selv har jeg prøvd både bidronninggele og wild yam uten hell så langt, men er flere som har lyktes med de :)

Og jeg har prøvd både billig strimlene og cb og stoler mer på cb, men det er jo min personlige mening :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...