E-sept10 Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Når bør jeg begynne å tenke på å pakke denne berømte sykhusbagen? Jeg er litt kontrollfreak av meg, så liker å ha ting klart i GOD tid, og har lyst å pakke den allerede. Men termin er jo ikke før 1.oktober, så er uke 30 på onsdag. Noen tips til hva som er smart å ha med? Så får jeg hvertfall skrevet meg en liste etterhvert..
valkyrien Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Jeg er i uke 31, og har såvidt begynt å pakke... Her er ihvertfall listen jeg går ut ifra foreløpig • Helsekortet • Ønskebrev • Klær (skift til ca 3 dager) • Bukser • Topper • Undertøy • Genser • Sokker, ullsokker er visst lurt • Innesko, f. eks Crocks • Toalettsaker • Såpe • Shampoo • Balsam • Tannbørste • Tannkrem • Leppomade • Håndkle • Bind • Toalettpapir • Ammeinnlegg • Brystvortekrem • Kamera • Mobillader • Musikk • Lesestoff • Hentesett til babyen, og andre babyklær • Yttertøy til baby og bilsetet
E-sept10 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2010 Er vel noe i den duren jeg også har skrevet ned selv. Hehe. Da har jeg forhåpentligvis ikke glemt noe. Tenkte å begynne å pakke den rundt nå. Har ikke kjøpt ammebh-er eller ammeinnlegg og noen av de andre tingene enda heller, så ^^
noepågang FØDT Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 1 mnd i forkant hold i massevis å pakke den baggen.. skjønne du e kjempespent, men 10 uke før e vel i overkaint tidlig? d e jo nesten 3 mnd før termin? anbefale dæ å ta med gravidbukser i baggen (og dem treng du vel i noen uker tel..? ) spesielt mørke bukser i tilfelle blodlekarsjer, man blør vældig kraftig i dagene etter fødtsel.. Lykke tel og håpe dine 10 uker går fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå