Gå til innhold

Stå på-du kjenner deg sjølv best!!

Anbefalte innlegg

Fekk nylig papira frå dei to forrige svangerskapa og fødslane ved KK, og las då at det stod diagnose fødselsangst på det planlagte ks med nr 2, noko eg eigentleg er heilt ueinig i..

Hadde iallefall ikkje angst før fødsel 1 som endte med hastesnitt etter laaang fødsel.

Du forstår at ikkje alt har følgt normen når dei involverte kjem på barselvisitt for å sjå barnet og beklage at dei ikkje greip inn tidlegare ... Når nr 1 satt fast, var eg veldig overbevist sjølv om at det kom til å gå galt med nr 2 dersom dei skulle prøve med vanleg fødsel, Og han viste seg å vere tyngre, lengre og større i hodestr enn nr 1... So eg er veldig sikker på at han hadde slitt enno meir. Er redd for Ks og komplikasjoner for min eigen del, men med ks veit eg at barnet vil komme uskadd ut.

Kall det fødselsangst so mykje ein vil.. Reell og vel grunna frykt spør du meg.. På utreisesamtale med nr 1 sa eg at eg aldri kom til å ville bli gravid igjen, hadde jo ein nær døden opplevelse (for både barnet og meg sjølv ) og var temmelig sjokkert ja. Men vart lova at det skulle eg ikkje vere redd for, for no hadde dei denne erfaringen frå nr 1, og kunne love at eg (og ev seinare babyer) skulle ikkje gå gjennom det same fleire gonger. På fødselsamtale med nr 2 traff eg ein meget lite forståelsesfull ung mann, som opna med å spørre meg undrende om "Hvorfor de ønsker ks, de hadde jo en normal fødsel sist?!" Eg vart heilt satt ut, og fekk no mumla fram at vel ..heilt normal var den vel ikkje , hvorpå han bladde vilt i papira mine, som han tydelegvis ikkje hadde lese før eg kom...

Men denne gongen er eg heilt rolig, fordi eg veit at det må bli ks igjen, dersom mitt friske foster skal kome ut som eit friskt barn... Vart langt dette-men vil berre seie til deg som er urolig med tanke på v fødsel, STÅ PÅ! Rett nok skal dei vere ekspertar på fødeavdelingane-men DU er eksperten på deg sjølv!!

Fortsetter under...

Hei,

Dette er jo ganske typisk høres det ut som. Man VET selv at ting ikke er som det skal men helsepersonellet tar en ikke på alvor. Vente og se.....helt til det nesten går galt. Og det går jo galt innimellom også. Orker du å fortelle litt mer om hva som skjedde? Jeg har selv valget mellom ks og vaginal fødsel. Har ikke helt bestemt meg, men det er virkelig en del stygge historier der ute som gjør at jeg sterkt overveier ks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...