♥Mammatil3små♥ Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Bare lurte på ett par ting... hadde forrige mens 8. mai (har gått på mini-piller ,conludag, men sluttet med en gang mensen uteble). Tok maaange tester ,og alle ble negative. Bestilte derfor time på Medi 3 ,fordi jeg tenkte det var noe annet som gjorde det. Det ble tatt masse prøver, og blodprøver(alt såg fint ut, og fortsatt ikke utslag på hcg). Legen jeg var hos mente jeg hadde litt større livmor enn normalt, og henviste meg derfor til ultralyd. Var på ultralyd onsdag forrige uke, og legen som tok den kunne heller ikke se noe... også sa hun: jeg TROR ikke du er gravid. Nå etter ultralyden har jeg vært litt kvalm og sånn, så selv om jeg var heeeelt sikker på att jeg nok ikke var gravid, så tok jeg en test i går når jeg stod opp ,som ble VELDIG positiv. Så jeg tok en ny test i går kveld også->positiv, og i dag tidlig var det nok en positiv test... Men er det virkelig mulig å ikke se på ultralyd at jeg er gravid...? Kan nok ikke ta utgangspunkt i 8.mai for å regne ut termin da iallefall...eller...? Og, er det flere som har blitt gravid ,mens de har gått på pillen...? Gikk det bra....? Vil jo veldig gjerne att alt skal gå bra, selv om det ikke var heeeelt etter planen... <3 Like velkommen som mine andre 2 <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå