juli83 Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 har 9 dager igjen til termin, hodet har vært festet lenge nå men likevel har ikke magen sunket. Når skjer dette, eller trenger det ikke skje? Trodde det var i sammenheng med at hodet var festet jeg. Var ei andre gangs som kommenterte det til meg i går og da fikk det meg til å lure. Tungt å puste kan man si! Noen som har erfaring, vet noe om det?
Trio? Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Min festet hode i begynnelsen av uke 38 og magen gikk ikke ned i det hele tatt. Er midt i uke 40 nå. Ikke nødvendigvis alle den gjør det på :-)
celebrian Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Jeg opplever også det samme. Jeg har termin 28 juli, hodet er festet, men magen har ikke sunket og det er ganske tungt å puste ja. Trodde også at den skulle ha sunket nå, men kanskje ikke alle det skjer med da?
Julibarnet2010 Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Samme her. Termin 25. Juli, hodet har vært festet siden ca uke 34, men magen har ikke sunket noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå