Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som har pustemonitor til babyen?

Jeg har opplevd baby dødsfall i helt nær familie og det har satt skrekken i meg. Jeg har gått konstant å sjekket pusten til prinsessa mi(3 mnd.) og fant ut at kanskje jeg slapper mere av om jeg kjøpte en slik monitor. Er første kvelden jeg bruker den, og lurer på følgende;

det står man skal sjekke om den funker hver dag. skal man da legge babyen oppi for deretter ta babyen ut og slå av monitoren, vente 2-3 min og slå den på UTEN babyen oppi?da skal det vell begynne å hyle?

jeg gjorde det og da blinka det grønt et par ganger, men så slutta det, også hyyyyylte det!

er den ok da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er den OK. :-)

Skrevet

flott:)

men er det slik at akkurat når babyen puster så blinker det grønt?det gjør den ikke her..blinker littegrann etterpå..

Skrevet

Her blinker den å litt etterpå. Synes det er kjempegreit og ha babysense forresten (-: Men tror ikke man trenger å teste den hver dag da.. En gang blinka min et rødt blink etter og ikke ha blinka noen sekunder, små babyer ha jo normale pustestopp i 10 / 15 sekunder, å akkurat da tok lille et langt pust, da blinka den grønt igjen, så ingen tvil om at den virker! selv om sambo blir litt fustrert om jeg glemmer å trykke på knappen, men det blir man vandt til etterhvert, har ikke glemt den på mange måneder nå (-;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...